tomi190183 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Auto wpada mi w tryb awaryjny albo notlauf chodzi oto ze jak przyspieszam to w pewnym momencie zamula i znow ciagnie szczegolnie jak jest 90 stopni albo nieraz musze zgasic auto choc nie zawsze to pomaga prosze o analize logow i pomoc Dynamiczne: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs BS: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Statyczne: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs oraz mam takie bledy: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał 1266 Przekaźnik świec żarowych-J52 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 przerwa lub zwarcie do plusa
micgan Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) nikt się nie wypowiada to ja coś powiem od siebie chociaż fachowiec w czytaniu logów to ze mnie żaden ale po mojemu to tak: skasuj błędy spróbuj przeczyścić przepływomierz sprawdź szczelność przewodów podciśnienia a najlepiej profilaktycznie wymień na nowe (ja ostatnio u siebie to robiłem i kupowałem w zwykłym sklepie z częściami do maszyn rolniczych gdzie metr przewodu 3.2mm kosztował mnie 4 zł a 5mm 5zł także całość wyniesie ok 15zł) sprawdź układ dolotowy bo wydaje mi się że masz gdzieś nieszczelność po tym jeśli nie będzie poprawy spróbuj podmienić N18 z N75 na próbe tak z dodatkowych rzeczy to kąt wtrysku do minimalnej korekcji oraz jeśli chcesz żeby auto było troszke bardziej dynamicznej możesz zwiększyć dawke paliwa na ok 3.2 Edytowane 22 Marca 2016 przez micgan
tomi190183 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) a wiec tak ostatnio czyscilem przeplywke i uszkodzilem czujnik choc lekko go dotklem i wypad zakupilem uzywke na allegro i zrobilem nowe logi grupy 3 robiony log po 20s Switch means. block Statyczne: http://vaglog.pl/log_255322.html Basic seting : http://vaglog.pl/log_255321.html wydaje mi sie ze chyba jest lepiej niz na mojej przeplywce wartosci sa bardzie przyblizone do siebie Edytowane 22 Marca 2016 przez tomi190183
micgan Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 a czuć jakąś poprawe ? dobrze gdybyś zrobił dynamicznie 3 grupe
tomi190183 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 nie testowalem jeszcze i niewiem czy jest poprawa jutro bede wiedzial od 3000 tys obr. wpadal mi w zamulenie jutro sprawdze czy cos sie zmienilo a i jeszcze jedno intecooler moze miec wine bo kiedys rozbieralem przod i widzialem klejony inteccoller mozna go jakos narazie ominac jaka gra role cooler i czy mozna go zamienic np na rure dla testu
micgan Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 jak mówiłem w 1 poście fachowiec ze mnie żaden ale wydaje mi się, że IC nie można zastąpić rurą to nic raczej nie da a jest on w skórcie po to żeby schłodzić powietrze bo czym ono chłodniejsze tym więcej "powietrza w powietrzu" dlatego auto lepiej idzie w chłodny dzień niż w upalne lato, dobrze by było gdybyś przejrzał te rury od dolotu czy nie są gdzieś sparciałe albo po prostu dziurawe ja np. u siebie miałem dziure w tej rurze co idzie od intercoolera do tej plastikowej rury z czujnikiem bo dotykała się o śrubke w opasce zaciskowej aż się przetarła.
tomi190183 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 spoko jak znajde wiecej czasu to sprawdze a co z olejem w dolocie chyba turbo mi puszcza to ma duzy wplyw na to wszystko poprawa jest na tej przeplywce ale jescze reszta do sprawdzenia ok nastepne pytanie z tego co teraz sie dowiedzialem to zle robilem BS poniewaz na BS wyskakuje mi error grupy 011 i inne a wczesniej robilem wszystko chyba na measuring block kto wie czemu nie dziala mi 011 grupa na BS zeby logi zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się