Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto wpada mi w tryb awaryjny albo notlauf chodzi oto ze jak przyspieszam to w pewnym momencie zamula i znow ciagnie szczegolnie jak jest 90 stopni albo nieraz musze zgasic auto choc nie zawsze to pomaga prosze o analize logow i pomoc

Dynamiczne:

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

BS:

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

Statyczne:

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs


oraz mam takie bledy:

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

625 Sygnał prędkości

nieprawidłowy sygnał

1266 Przekaźnik świec żarowych-J52

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80

przerwa lub zwarcie do plusa

Opublikowano (edytowane)

nikt się nie wypowiada to ja coś powiem od siebie chociaż fachowiec w czytaniu logów to ze mnie żaden :) ale po mojemu to tak:

  • skasuj błędy
  • spróbuj przeczyścić przepływomierz
  • sprawdź szczelność przewodów podciśnienia a najlepiej profilaktycznie wymień na nowe (ja ostatnio u siebie to robiłem i kupowałem w zwykłym sklepie z częściami do maszyn rolniczych gdzie metr przewodu 3.2mm kosztował mnie 4 zł a 5mm 5zł także całość wyniesie ok 15zł)
  • sprawdź układ dolotowy bo wydaje mi się że masz gdzieś nieszczelność
  • po tym jeśli nie będzie poprawy spróbuj podmienić N18 z N75 na próbe
  • tak z dodatkowych rzeczy to kąt wtrysku do minimalnej korekcji oraz jeśli chcesz żeby auto było troszke bardziej dynamicznej możesz zwiększyć dawke paliwa na ok 3.2
Edytowane przez micgan
Opublikowano (edytowane)

a wiec tak ostatnio czyscilem przeplywke i uszkodzilem czujnik choc lekko go dotklem i wypad zakupilem uzywke na allegro i zrobilem nowe logi grupy 3 robiony log po 20s

Switch means. block Statyczne:

http://vaglog.pl/log_255322.html

Basic seting :

http://vaglog.pl/log_255321.html

wydaje mi sie ze chyba jest lepiej niz na mojej przeplywce wartosci sa bardzie przyblizone do siebie

Edytowane przez tomi190183
Opublikowano

a czuć jakąś poprawe ?

dobrze gdybyś zrobił dynamicznie 3 grupe

Opublikowano

nie testowalem jeszcze i niewiem czy jest poprawa jutro bede wiedzial


od 3000 tys obr. wpadal mi w zamulenie jutro sprawdze czy cos sie zmienilo a i jeszcze jedno intecooler moze miec wine bo kiedys rozbieralem przod i widzialem klejony inteccoller mozna go jakos narazie ominac jaka gra role cooler i czy mozna go zamienic np na rure dla testu

Opublikowano

jak mówiłem w 1 poście fachowiec ze mnie żaden ale wydaje mi się, że IC nie można zastąpić rurą to nic raczej nie da a jest on w skórcie po to żeby schłodzić powietrze bo czym ono chłodniejsze tym więcej "powietrza w powietrzu" :) dlatego auto lepiej idzie w chłodny dzień niż w upalne lato, dobrze by było gdybyś przejrzał te rury od dolotu czy nie są gdzieś sparciałe albo po prostu dziurawe ja np. u siebie miałem dziure w tej rurze co idzie od intercoolera do tej plastikowej rury z czujnikiem bo dotykała się o śrubke w opasce zaciskowej aż się przetarła.

Opublikowano

spoko jak znajde wiecej czasu to sprawdze a co z olejem w dolocie chyba turbo mi puszcza

to ma duzy wplyw na to wszystko


poprawa jest na tej przeplywce ale jescze reszta do sprawdzenia


ok nastepne pytanie z tego co teraz sie dowiedzialem to zle robilem BS poniewaz na BS wyskakuje mi error grupy 011 i inne a wczesniej robilem wszystko chyba na measuring block kto wie czemu nie dziala mi 011 grupa na BS zeby logi zrobic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...