Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawiania świateł xenon a4 b6


Daniel Biber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno kupiłem Audi a4 b6 wyposażone w oryginalne, zupełnie legalne oczywiście xenony. moje audi jest z 2002 roku, i mam taki problem, konkretniej światła świecą za nisko. długie świecą bardzo dobrze. ale mijania xenon, niestety nie. w jaki sposob je ustawić? sposobem "normalnym" pokrętłami przy lampach czy pierw trzeba podpiąc pod komputer u tam włączyć ustawianie świateł, czy może jest jakieś menu dostępne w samochodzie? jak tak to jak je włączyć. widziałem na forum schemat że trzeba włączyć menu ustawianie świateł i dopiero można zmienić ich położenie, ponieważ w przeciwnym wypadku, one po regulacji powrócą do pozycji która jest ustawiona przy samopoziomowaniu. ale nie wiem gdzie włączyć to poziomowanie ręczne... czy przez komputer u mechanika czy pod domem w menu jakimś... ehh tyle elektryki że się człowiek gubi. za temat przepraszam ale jestem laikiem i nie znalazłem włąścieie odpowiedzi na swoje pytanie, z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej sluchaj temat napisales bardzo niezrozumiale. Masz samopoziomowanie ? No najwidoczniej nie masz jak ci po starcie silnika nie poziomuje swiatel. Regulacja jaka masz przy kierownicy to 3 pozycje swiatel. Swiatla ustawiasz najlepiej w skp za 15zl wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał zrozumiale,jak ustawić ksenony by świeciły wyżej od tej zadanej wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz minimalnie podnieść wiązkę wystarczy tymi śrubami so ustawiania lekko podkręcić. Ustawianie za pomocą VCDS powinno wykonywać się przy np. adaptacji lamp. Wtedy wchodzisz w sterownik samopoziomowania i nastawy podstawowe, po czym ustawiasz lampy i zapisujesz zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeżeli chcesz minimalnie podnieść wiązkę wystarczy tymi śrubami so ustawiania lekko podkręcić.