Trewor87 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Chciałem przeprowadzić nieformalną mini sondę Jako venom24 oferujemy w sprzedaży zawieszenia sportowe różnych producentów. Głównym naszym produktem jest marka MTS-Technik. Z roku na rok sukcesywnie podnosimy jakość produktów tej marki. W ostatnim czasie wprowadziliśmy m.in. złoty ocynk zapewniający lepszą ochronę antykorozyjną. Nawiązaliśmy też współpracę z renomowanym Eibachem, który produkuje sprężyny do naszych gwintów (na razie do BMW, ale ta oferta ma ulegać poszerzeniu). Chcemy też stale poszerzać wachlarz aut, do których będziemy mieli zawieszenie gwintowane. I tu pojawia się główne pytanie: Czy zawieszenie gwintowane do Audi A4 B6/B7 spotkałoby się z Waszym zainteresowaniem? Widzę że ilość sztuk poddawanych modyfikacjom jest coraz większa (sam jestem tego przykładem, po przesiadce z VW na A4 ) Ewentualnej ceny na chwilę obecną nie potrafię jeszcze określić, ale niemal na pewno nie przekroczy ona kwoty 1700 - 2000 PLN. Napiszcie co sądzicie o takim produkcie i czego byście od niego oczekiwali?
_quattro_ Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 MTS-Technik Skusiłem się w poprzednim aucie na sprężyny obniżające i nigdy więcej nie kupię MTS technik. Tak jak przednie springi weszły bez problemu tak tylne po pierwsze były fatalnie wykonane zarówno na górze jak i na dole, średnica nijak nie pasowała zamiast oryginalnych sprężyn a po drugie auto zamiast stać równo stało przodem wyżej niż tyłem Ja nie kupię nigdy więcej
fajgi Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 2 komplety zawieszenia gwintowanego MTS ( jedno w VW POLO 6N drugie w Audi A3 8P Sportback) Zawieszenie w Polo wytrzymało 2 lata po czym auto na sprawnym zawieszeniu zostalo sprzedane ( wiec moim zdaniem OK ) Zawieszenie w Audi A3 po sezonie zostało zakute w Czesław Customizer i niestety wytrzymało ....300 metrów ...po czym amortyzatory przednie zaczęły strasznie pukać ( po oględzinach w Czesław Customizer diagnoza - amorki skończyły żywot - kosz ) MTSa zastąpiłem KONI i do dziś zestaw śmiga u znajomego. Kit MTS założony na krótko na A3 8L i tak jak kolega wyżej napisał...miało obniżyc 60/40 a obniżyło tak, że przód stał wyżej ( gwint dobrany wg auta i silnika ) MOJA OCENA - jeżeli chodzi o sam gwint używany jako gwint OK...do zakucia już nie polecę, gotowych KITów też nie polecam....
Trewor87 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Wszystkie opinie przyjmę na klatę i chętnie poczytam, jednak w temacie zakuwania gwintów pod airride żaden producent nie da gwarancji na długą żywotność zawieszenia.
Patryk93 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Golf III gwint mts nalatane ponad 30 k km w 2 lata do chwili obecnej wszystko okej jak ktoś nie ma mega wymagań to śmiało mogę polecić
michoswwy Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Śmigałem Audi A3 8l na gwincie MTS zrobiłem sporo km na nim i szczerze nie powiem złego słowa na ten gwint wykonanie też spoko żadnych problemów nie było, aktualnie śmigam A4 b7 Avant i robię rozeznanie w gwintach szukałem właśnie MTS ale nie znalazłem jeśli się tylko pojawi piszę się na komplet.
Trewor87 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Śmigałem Audi A3 8l na gwincie MTS zrobiłem sporo km na nim i szczerze nie powiem złego słowa na ten gwint wykonanie też spoko żadnych problemów nie było, aktualnie śmigam A4 b7 Avant i robię rozeznanie w gwintach szukałem właśnie MTS ale nie znalazłem jeśli się tylko pojawi piszę się na komplet. Właśnie takim klientom planujemy wyjść naprzeciw
Grzegorz.D Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Czy są już jakieś wieści odnośnie w/w gwinta ?
Trewor87 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jeśli zdecydujemy się na wprowadzenie takiego do oferty (a liczę że tak) to wątpię że uda się nam to w tym roku. Projekt, wykonanie wstępnej wersji, testy, itp itd to niestety proces czasochłonny i żmudny
rrrudy25 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 A4 B5 sedan, co do kpl spreżyn Mts-40 nie mam zastrzeżeń po trzech sezonach nie pekły :kox:natomiast kupiłem tylne amorki tej firmy i wytrzymały 1,5 roku! gwarancja dwa lata ale jak kupicie to możecie nią sobie podetrzeć bo zawsze cos bedzie nie tak np w tym roku za duzo soli sypali po drogach Żona w golfie 4 ma kit -40 na razie jeżdzi rok i amory trzymia ale tył nizej siedzi i skrzypi jak drzwi od starej szafy Mam nadzieje że pomogłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się