Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura/ brak obiegu/ 1.6 AHL


misiekA80

Rekomendowane odpowiedzi

Ściągasz gumowe węże.w jedna dziurkę wkladasz waz ogrodowy w druga kawałek węża dłuższego by wystawal na auto.odkrecasz wode i walisz duże ciśnienie.trzeba trzymać jednemu by nie wyrwalo.najlepiej 2 osoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie dam rady tego zrobić,dramat, żeby takie cuda się działy. A jaka temperatura powinna być na kanale 49 na klimatroniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że licznik czasem się zawiesza, jak stoję w garażu to wskazówka km/h idzie w górę do 60km/h. Dopóki nie stukne to wskazówka stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. U mnie było tak, że jak jechałem zimą np autostradą to temperatura spadała do ok 80 na zegarach. Wymieniłem dwa tygodnie temu termostat na jakiś zamiennik działał na "dużym" obiegu wymieniłem na następny to znowu działał na małym :) w końcu kupiłem w ASO oryginał i było ok przez dwa dni. Teraz mam te same objawy co Ty czyli na klimatroniku po chwili od zatrzymania temperatura ok 104 stopni na kanale 49. Albo np na zegarze 90 stopni zgaszę silnik odpalę po 1 minucie i na zegarze pokazuje 100 stopni. Wymiana czujnika temperatury 4 pin nic nie dała fakt, że zamiennik na VAG były sprawdzane zegary itd. i było ok no chyba, że czujnik poleciał albo to coś innego?

Edytowane przez MichalGTI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature.:D Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature. :D Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie.

Auto stoi już od piątku u znajomego, zobacze co wymyśli, podpowiadałem mu też o nagrzewnicy. Masakra... teraz żałuję że pchałem się w A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature. :D Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie.

Auto stoi już od piątku u znajomego, zobacze co wymyśli, podpowiadałem mu też o nagrzewnicy. Masakra... teraz żałuję że pchałem się w A4.

Wierz mi, że ludzie mają większe problemy z autami :) Myślisz, że inne samochody się nie psują? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie wskazuje na "zapchaną" nagrzewnice ogrzewanie cały czas działało i działa prawidłowo profilaktycznie odpowietrzyłem ponownie cały układ i dalej bez zmian czujnik zmieniłem dla świętego spokoju na oryginalny z ASO i temp są zgodne z wczesniejszym zamiennikiem. Myślałem nad pompą wody ale skoro wymieniałeś i nic nie pomogło to chwilowo odpuściłem. Może najlepiej spuścić cały płyn i od nowa zalać nowym.

Mały update. Wczoraj przepłukałem i cały układ odpowietrzyłem jeszcze raz niestety bez efektu powoli obstawiam że ten termostat jest walnięty.

MisiekA80 a gaz masz w samochodzie?

Edytowane przez MichalGTI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu, szkoda kasy, auto dalej stoi u znajomego. Wczoraj stwierdził,że jakby ciśnienia nie było od pompy wody. W ogóle nie leci płyn małem górnym wężykiem.Mówił że bedzie zrzucać chłodnicę i patrzeć czy jest ok, pompę też sprawdzi i czy termostat jest sprawny i czy dobrze założony.

MichalGTi<= wrzuć termostat do garnka z wodą, zacznij gotować i obserwuj gdy woda zacznie się gotować to termostat powinien sie otwożyć, na you tube są filmiki jak sprawdzić termostat. Zobacz pompę wody czy łopatki wirnika co są w silniku,czy jest ok. U mnie znajomy będzie patrzeć, bo możliwe jest że wirnik sie odczepił i nie daje obiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w czwartek będzie sprawdzana pompa bo mechanik do którego wstawiam teraz obstawia że pewnie pompa jest z plastikowym wirnikiem... I wtedy coś będę wiedział pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompa sprawdzona wszystko z nią ok płyn w dodatku zmieniony i to samo. Pozostaje dokładne sprawdzenie wiskozy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując:)

- Pompa dziś była wyciągana całkowicie sprawna zresztą była wymieniana nie aż tak dawno

- termostat założony oryginał z ASO (fakt, że kupiony w Skodzie ale dobrany po vinie)

- czujnik wymieniony na oryginał z ASO

- zlany cały płyn i zalany nowym G12

- nagrzewnica sprawna ciepło szybko leci nic nie bulgocze profilaktycznie przepłukana płukana itd

- chłodnica sprawdzona zalana wrzątkiem drożna

i tu dochodzimy do pewnej kwestii wisko można zatrzymać ręką na rozgrzanym silniku wtedy sprawdzona pirometrem chłodnica i wszędzie równa temperatura ok 74 stopni płyn w zbiorniczku leci na wolnych obrotach tym górnym wężykiem dość niemrawo po przygazowaniu prawidłowo. A auto jak się przegrzewało tak dalej robi złośliwie to samo:) fakt, że wisko niesprawne ale wtedy by temperatura na chłodnicy by miała wyższą temperaturę. Powoli już nie mam pomysłów co sprawdzić dalej. Może być przywieszony termostat i wtedy by był "wolniejszy - mniejszy" obieg wody w układzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chłodnica zimna czy nagrzana ? ja już dochodzę do wniosku że może być licznik walnięty. Albo czujnik na chłodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnica ok 74 stopni górny wąż przy chłodnicy 93 sprawdzane pirometrem. Czy dolny wąż od chłodnicy powinien być tak samo gorący jak górny czy znacznie chłodniejszy przy sprawnym układzie? u mnie jest teraz ciepły ale nie tak jak górny, który ciężko utrzymać. W dodatku na klimatroniku na kanale 1 wywaliło mi dziś dwa błędy 15.7 i 5.3 wcześniej ich nie miałem.

Edytowane przez MichalGTI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi czy w zbiorniczku wyrównawczym widać jak płyn leci przez ten mały wężyk górny,?

Z tymi błędami to nie wiem co to

Z tymi błędami to nie wiem co to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi czy w zbiorniczku wyrównawczym widać jak płyn leci przez ten mały wężyk górny,?

Z tymi błędami to nie wiem co to

Z tymi błędami to nie wiem co to

Płyn widać jak leci na wolnych obrotach po przygazowaniu leci intensywnie po odkreceniu zbiorniczka poziom się szybko podnosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo u mnie wcale nic nie leci, chlodnicę dałem do przeglądu, zaczyna mnie już te auto denerwować, ręce opadają . Kolega będzie patrzeć jeszcze czy nagrzewnica jest czysta czy brudna, bo ona też potrafi byc winowajcą takich cyrków.

Zaczynam sie też zastanawiać czy czasem silnik nie jest przegrzany i dlatego Niemcy go sprzedali. :/

Edytowane przez misiekA80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...