Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór EGR


dawidn1501

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

dzisiaj sprawdziłem auto vagiem i wyskoczył mi bład

P1441 zawór EGR-N18 otwarty obwód/zwarcie do masy 17849

Proszę pomóżcie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje Ci się coś z autem? Chcesz to wymień N18 i tyle.

witam przy 4 tys auto nie wchodzi na obroty i strasznie kopci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- sprawdź wtyczkę od N18, możesz zamienić z N75 (są to bliźniacze zaworki)

- sprawdź wężyki podciśnienia np. wakumetrem.

- omiń N18 i sprawdź czy dalej muli - śledzisz wężyk z końcówki N18 VAC, aż do trójnika odłączasz trójnik z wężykami i podłączasz bez trójnika.

Jak taki zaworek nie pracuje ustawia się w pozycji neutralnej to przez końcówki VAC, OUT i ATM jest przepływ co powoduje spadek podciśnienia które nie zaciągnie sztangi turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawór cieknie, czyli przepuszcza to go wymienić albo zaślepić.

Dla zwolenników EGR'a można go zregenerować wężem strażackim, na necie jest nawet tutorial jak to zrobić.

Ja mam egr zaślepiony, a zaworek pominięty w układzie podciśnienia.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak pominąć zaworek N18 w układzie?

Podpinam się pod pytanie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...