Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF Prośba o analize logów (seria ?)


dawidt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Pacjent to A4 B6 1.9 TDI AVF . Prosze o analize logów ,ogólnie auto jezdzi ok , tylko jest problem przy odpalaniu silnika na zimnym ,po odpaleniu chodzi nierówno przez pierwsze minuty i puszcza chmure na niebiesko . Oraz chciałbym sie też dowiedziec czy program jest seryjny czy modyfikowany. Z góry dziękuje i pozdrawiam . Poniżej wklejam logi ( mam nadziej że dobrze wykonałem )

Statyczne :

-000 http://vaglog.pl/log_255939.html

-001 http://vaglog.pl/log_255940.html

-003 http://vaglog.pl/log_255941.html

-004 http://vaglog.pl/log_255942.html

-007 http://vaglog.pl/log_255943.html

-013 http://vaglog.pl/log_255944.html

-018 http://vaglog.pl/log_255945.html

-023 http://vaglog.pl/log_255946.html

Basic Settings :

-000 http://vaglog.pl/log_255949.html

-003 http://vaglog.pl/log_255947.html

-011 http://vaglog.pl/log_255948.html

Dynamiczne :

-000 http://vaglog.pl/log_255950.html

-001 http://vaglog.pl/log_255951.html

-003 http://vaglog.pl/log_255952.html

-004 http://vaglog.pl/log_255953.html

-008 http://vaglog.pl/log_255954.html

-010 http://vaglog.pl/log_255956.html

-011 http://vaglog.pl/log_255955.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ? mogłbyś rozwinąć

Ogólnie to mam wrażenie że ma zbyt duże "uderzenie" mocy z dołu

Edytowane przez dawidt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o dół obrotów.

Auto jest mocno podlane paliwem z dołu.

Po za tym limiter dymu źle ustawiony.

Żeby rozwiązać problem kiepskiego odpalania na zimnym silniku zacznij od wymiany oringów na pompkach na nowe.

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli program do poprawki ? Silnik dostaje bardzo w d*pe przy takich nastawach?? Ogolnie to auto lyka troche oleju od wymiany do wymiany i niewiem czy to tez nie wina turbo .. A jeszcze pytanko odnosnie EGR... Czy pracuje poprawnie czy jest zaslepiony ? Patrząc na logi wydaje mi sie że nie ma żadnych zmian gdy sie wlacza lub wylacza

Edytowane przez dawidt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli program do poprawki ? Silnik dostaje bardzo w d*pe przy takich nastawach?? Ogolnie to auto lyka troche oleju od wymiany do wymiany i niewiem czy to tez nie wina turbo .. A jeszcze pytanko odnosnie EGR... Czy pracuje poprawnie czy jest zaslepiony ? Patrząc na logi wydaje mi sie że nie ma żadnych zmian gdy sie wlacza lub wylacza

do poprawki, szkoda motoru na takie wydumki

wyglada ze EGR jest zaslepiony ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim prgramem juz kupilem auto niestety ..Tak ze niewiem ile juz czasu jezdzi na takim setupie ..EGR warto zostawic zaslepiony czy przywrocic do ori ?? Gdzie polecacie zrobic korekte softu malopolska /slask?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR możesz zostawić zaślepiony, na poprawę softu możesz podjechać do mnie.
Jak co dzwoń, telefon masz w podpisie.

No niestety softu nie da się poprawić bo auto ma problem z turbosprężarka, która górą przeładowuje.

Turbosprężarka nadaje się do czyszczenia bo geometria się przycina i nie otwiera do końca.

A tu jak sobie w sprytny sposób ktoś poradziła z przeładowaniem:

13.jpg

MAP sensor z C na końcu czyli 3 barowy.

Zakres jego pomiaru został w sofcie zmniejszony przez co nie widać przeładowania i w logach wszystko jest ok.

W rzeczywistości turbo ładuje sporo więcej.


Można to potraktować jako ostrzeżenie przed wgrywaniem gotowców z internetu niewiadomego pochodzenia lub też wykonywania chiptuningu u garażowych "tunerów".

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...