Mordeliuss Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Witajcie Ostatnio zakupilem autko a4 b5 1.9 tdi 115 koni. Auto jest troszke porobione. Przed jakimi kolwiek modyfikacjami mialo program na 140 koni robiony na Slasku u Koraszewskiego. Po tym zostalo zalozone z tego co wiem: Turbo od AWX Kolektor od awx Mapsensor awx Fmic Zaslepiony egr Dolot z kwasiaka Auto normalnie pali jezdzi przyspiesza plynnie nie dlawi sie itp ALE Okolo 2700 obrotow autko zaczyna trzasc i nie chce za bardzo wkrecac sie dalej. Poprzedni wlasciciel powiedzial ze to moze brak korekty? Co o tym sadzicie? Autko ani nie dymi ni nie kopci. Nie chce jechsc teraz na korekte jak nie bede w90% pewny poniewaz to moze cos powazniejszego czym musialbym zajac sie teraz niz wydawac 1000 zl bez sensu na tunera. Jestem z radomia i myslalem zapytac tutaj w Radomiu bo wiem ze maja hamownie 4x4 albo jechsc do warszawy do R-performance. Prosze o rade
spanky Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Zrob logi dynamiczne , bez tego ciezko okreslic co jest powodem problemow .
Mordeliuss Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Postarma się dzisiaj zrobić logi i wrzuce, a możesz podowiedziec które grupy najlepiej ? 000 0001 0002 0003?? Dzisiaj udało mi się zrobic logi. Mam nadzieje że wykonałem je poprawnie. http://www8.zippyshare.com/v/15vPPjIV/file.html Mała zmiana: auto jedzie od 1000 do 4200 obrotów jednak przy 2700-3500 wystepują silne drgania które przenoszą się aż na nadwozie. I nie mam pojęcia co do może być.
spanky Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Postarma się dzisiaj zrobić logi i wrzuce, a możesz podowiedziec które grupy najlepiej ? 000 0001 0002 0003?? Dzisiaj udało mi się zrobic logi. Mam nadzieje że wykonałem je poprawnie. http://www8.zippyshare.com/v/15vPPjIV/file.html Mała zmiana: auto jedzie od 1000 do 4200 obrotów jednak przy 2700-3500 wystepują silne drgania które przenoszą się aż na nadwozie. I nie mam pojęcia co do może być. program do poprawy , bo jest kiepski ... poza tym MAPsensor z AWX nie spasowany w sofcie (szkoda meczyc turbosprezarke) sprawdz czy nie masz nieszczelnosci w dolocie albo chinski zamiennik przeplywomierza (sprawdz numery ) Edytowane 29 Marca 2016 przez spanky
Mordeliuss Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Przeplywka podobno chinska tak powiedzial poprzedni wlasciciel. Graty byly zalozone i nie bylo korekty. Myslisz ze wystarczy to wystroic i bedzie jezdzic?? Czy trzeba cos grubszego zrobic??
spanky Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Przeplywka podobno chinska tak powiedzial poprzedni wlasciciel. Graty byly zalozone i nie bylo korekty. Myslisz ze wystarczy to wystroic i bedzie jezdzic?? Czy trzeba cos grubszego zrobic?? dla swietego spokoju wyczyscil bym turbosprezarke i wystroil to porzadnie ...
Mordeliuss Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Dodam ze vag nie pokazuje zadnych bledow. Ile moze kosztowac mnie takie strojenie?? Te wibracje moga byc od slabego programu?? Czy na pewno sa?? Edytowane 29 Marca 2016 przez Mordeliuss
spanky Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Dodam ze vag nie pokazuje zadnych bledow. Ile moze kosztowac mnie takie strojenie?? Te wibracje moga byc od slabego programu?? Czy na pewno sa?? co do ceny to zapraszam na PW wibracje moga być od programu, a moga byc od czegos innego , trzeba sprawdzic organoleptycznie ... Edytowane 29 Marca 2016 przez spanky
Jarol Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Przepławka podaje wartości z kosmosu. Ale myślę, że szkoda wydawać kasę na nową jak można zrobić soft bez przepływki. Program to jakaś tragedia, do zrobienia w całości od nowa.
Mordeliuss Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Dzięki za opinie W ten weekend przekopie całe auto w poszukiwaniu czy te wstrząsy to nie problem mechaniczny. Jeżeli cos znajde to od razu to naprawiam i umawiam się na korekte.
lisu_st Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 I jak tam kolego twoja furka? Ja w robocie mam podobny problem z T5 po remoncie silnika (panewki i wal). Daj znać co u Ciebie pomoglo.
Mordeliuss Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Auto po programie drzalo o wiele mniej. Wymienilem tez opony i prawoeustalo. Wywazalem wal i wszystko okej:) czasami jak cos trzepie to podejrzewam ze to cala instalacja od fmica ktora musze przebudowac. Niestety wyszly padniete pompki:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się