kupczak90 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Mam silnik po SWAPie luzem w garażu - blok + głowica, wszystkie płyny ustrojowe wypuszczone, ważniejsze otwory zatkane szmatkami. Jak zabezpieczyć parcha, żeby za pół roku ważniejsze elementy nie zardzewiały i można było coś jeszcze z silnika wykorzystać po jakimś czasie. Edytowane 30 Marca 2016 przez kupczak90
jacek70 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Możesz wypróbować metodę próżniową. W marketach lub w sklepach rossman są worki foliowe do których pakuje się np. ciuchy zimowe , kołdry następnie odkurzaczem odsyłacz powietrze. Owiń głowicę w szmaty wsadu do takiego worka i odessaj powietrze . Po pół roku będzie bez zmian.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się