Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning a gaz


93bolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. w tym temacie jestem dość zielony więc prosiłbym o wyrozumiałość. Mam a4b6 1.8t amb 170 koni napęd quattro automat tiptronic 2004 rocznik. Mam też w nim gaz BRC. Moje pytanie brzmi. czy do chiptuningu będzie przeszkadzał ten gaz?

i czy dało by zrobić tak ze na benzynie mam podrasowane auto dajmy na to jakieś 230km a na gazie zwykle 170? bo rozumiem ze z większa mocą to trzeba wtryski jakiś intercooler no i kata wywalić. ale co wtedy z wtryskami gazu i całym osprzętem od gazu. mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?

chciałbym z autkiem tak podskoczyć do 230km. duży będzie koszt takiej zabawy? czytałem ze jakies 3000 zł ale to bez gazu.a co z nim?

p.s. czy to znacznie skróci żywotność auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest spory temat odnośnie modyfikacji 1,8T co do gazu to zależy co masz zamontowane ale raczej miedź , wtryski , reduktor do wymiany bo po programie na 99% będzie brakowało mocy na gazie Tu lektura http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-turbo/

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program robi się pod mapę benzynową, potem trzeba dostroić mapę gazu do mapy benzynowej. Jeśli obsłuży ta instalacja taką moc to tylko pozostanie Ci korekta map gazu, jeżeli nie to wtryski, reduktor do wymiany na wydajniejsze. I nie ma opcji żeby na benzynie było 230 koni a na gazie 170 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też zrobić 2 przepiane mapy i sterowanie podpiąć pod gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach