93bolo Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Witam. w tym temacie jestem dość zielony więc prosiłbym o wyrozumiałość. Mam a4b6 1.8t amb 170 koni napęd quattro automat tiptronic 2004 rocznik. Mam też w nim gaz BRC. Moje pytanie brzmi. czy do chiptuningu będzie przeszkadzał ten gaz? i czy dało by zrobić tak ze na benzynie mam podrasowane auto dajmy na to jakieś 230km a na gazie zwykle 170? bo rozumiem ze z większa mocą to trzeba wtryski jakiś intercooler no i kata wywalić. ale co wtedy z wtryskami gazu i całym osprzętem od gazu. mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? chciałbym z autkiem tak podskoczyć do 230km. duży będzie koszt takiej zabawy? czytałem ze jakies 3000 zł ale to bez gazu.a co z nim? p.s. czy to znacznie skróci żywotność auta?
Tom A4 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) jest spory temat odnośnie modyfikacji 1,8T co do gazu to zależy co masz zamontowane ale raczej miedź , wtryski , reduktor do wymiany bo po programie na 99% będzie brakowało mocy na gazie Tu lektura http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-turbo/ Edytowane 31 Marca 2016 przez Tom A4
audicoman Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Program robi się pod mapę benzynową, potem trzeba dostroić mapę gazu do mapy benzynowej. Jeśli obsłuży ta instalacja taką moc to tylko pozostanie Ci korekta map gazu, jeżeli nie to wtryski, reduktor do wymiany na wydajniejsze. I nie ma opcji żeby na benzynie było 230 koni a na gazie 170
kkam Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Można też zrobić 2 przepiane mapy i sterowanie podpiąć pod gaz
eltom Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jeśli chcesz mieć dwa przełączane programy, to tak jak mówi kolega powyżej, szukaj tematu o przycisku SPORT. Daloby radę zrobić taki podwójny program, tylko nie bardzo wiem w sumie po co. Jeśli nawet instalacja nie wyrobi, to automatycznie przełączy silnik na benzynę przy wyprzedzaniu. A swoją drogą, zapytaj swojego gazownika o wydajność aktualnie zamontowanych podzespołów od gazu.
Roboform550 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 To zależy jaki masz ten LPG...często monterzy tną koszty i zakładają instalacje na styk. Sprawdź i napisz co masz tam założone dokładnie. Druga sprawa...jak będzie zrobiony soft na benzynie? Jak tuner pójdzie na skróty i zrobi tak, że będzie zapętlać benzynę to lpg nie ustawisz idealnie. Lepiej klika koni mniej tak aby wykorzystać układ paliwowy na powiedzmy 90% a nie na max.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się