DaroLubin1989 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, mam problem w swoim A4 B6 1.8T BFB. Mianowicie chodzi o korekty długoterminowe czasów wtrysków: Bieg jałowy: 2,6% Średnie obciążenie: 9,4% - Błędów brak, - Auto ma LPG, ale oczywiście gaz zakręcony korekty skasowane i wtedy odczyt tych wartości ułożonych na benzynie. - Szczelność dolotu sprawdzona od przepływomierza do kolektora ssącego. - Nowy DV ASO - Grzybek odmy ASO - Przepływomierz ORI BOSCH - Ciśnienie Paliwa w pełnym obciążeniu 4 BAR (Filtr Paliwa ASO) - Podmieniałem 4 wtryskiwacze benzynowe i nic to nie zmienia. - Sprawdzona szczelność całej linii podciśnień, przy okazji nowy Ejector ASO i zaworki zwrotne. Poniżej Logi na już zbudowanych dość wysokich korektach.. Zresztą widać doskonale to po czasach wtrysków. http://vaglog.pl/log_256710.html http://vaglog.pl/log_256711.html Jedyne co mi przychodzi na myśl to pobieranie nie mam pojęcia już skąd lewego powietrza, którego MAF nie widzi. Robiłem test W Basic Settings i wychodzi B1 S1 OK. Chyba, że szukam igły w stogu siana a tak naprawdę Sonda powoli pada sam już nie wiem pomysłów brakuje... Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez DaroLubin1989
Łukasz13 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zrob jeszcze loga 003+020+031 sprawdz czy nic nie jest podlaczone jakis kabel od lpg do sondy w aucie.
DaroLubin1989 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zrob jeszcze loga 003+020+031 sprawdz czy nic nie jest podlaczone jakis kabel od lpg do sondy w aucie. Wygrzebałem jeszcze jednego loga (log po skasowaniu korekt) jak będzie chwila to ogarnę to co pisałeś.... http://vaglog.pl/log_257465.html
Łukasz13 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy.
DaroLubin1989 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy. Wymieniłem sondę na nową oryginalną Boscha i sytuacja z korektami dalej tak samo wygląda, ale zastanawiam się, czy np przepływ 2,5 G/S to nie mało jak na jałowy ? Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy. Wymieniłem sondę na nową oryginalną Boscha i sytuacja z korektami dalej tak samo wygląda, ale zastanawiam się, czy np przepływ 2,5 G/S to nie mało jak na jałowy ? Tutaj mam jakiegoś loga jeszcze na nowej sondzie... Puki co jestem poza domem innym autem, także wrzucam puki co to co już miałem z logowane... http://vaglog.pl/log_257464.htmlKorekty 33 kanału na początku 0 później startuje korekcja od osiągnięcia przez sondę 350 stopni, tak to wygląda po skasowaniu adaptacji i odpaleniu auta Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez DaroLubin1989
Łukasz13 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Sprawdzałeś to o czym pisałem w pierszym poście? czy nic nie jest podłączone do wiązki sond w aucie?
DaroLubin1989 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nic nie zauważyłem ale pewnie jest bo w sofcie gas setting widać napięcie sądy sterownik LPG tech 224 odepne wtyczkę od sterownika i zobaczę czy coś się zmieni Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jak odepniesz wtyczke od sterownika to nie odpalisz auta
DaroLubin1989 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Od sterownika LPG Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Tak, od sterownika LPG, jak odepniesz wtyczkę to nie odpalisz auta.
DaroLubin1989 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Aaaaaaa no tak wtryski Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Sadzisz ze sterownik LPG mógł by siać taki zamęt ? Jaki powinien być przepływ na jałowym w bfb nie przypadkiem kolo 3 g/s ? Ja mam 2.5 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
tomekp94 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Aaaaaaa no tak wtryski Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Sadzisz ze sterownik LPG mógł by siać taki zamęt ? Jaki powinien być przepływ na jałowym w bfb nie przypadkiem kolo 3 g/s ? Ja mam 2.5 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka jak sprawdzisz z tą sondą i bd ok to zostaje przepływomierz, jak masz pewność że wszystko szczelne i ciśnienie paliwa ok to możesz we wkładzie przepływomierza z tyłu zrobić dziurkę wiertłem 6 mm na wylocie z kanału pomiarowego wtedy nie bd potrzebna jego wymiana, zrobiłem tak u siebie miałem korekty 14 na luzie a teraz mam 0-2, też wszystko co można srawdzone. Jeszcze może być zaworek odmy pod kolektorem też częśto pada Edytowane 1 Maja 2016 przez tomekp94
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się