Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie korekty na benzynie 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem w swoim A4 B6 1.8T BFB. Mianowicie chodzi o korekty długoterminowe czasów wtrysków:

Bieg jałowy: 2,6%

Średnie obciążenie: 9,4%

- Błędów brak,

- Auto ma LPG, ale oczywiście gaz zakręcony korekty skasowane i wtedy odczyt tych wartości ułożonych na benzynie.

- Szczelność dolotu sprawdzona od przepływomierza do kolektora ssącego.

- Nowy DV ASO

- Grzybek odmy ASO

- Przepływomierz ORI BOSCH

- Ciśnienie Paliwa w pełnym obciążeniu 4 BAR (Filtr Paliwa ASO)

- Podmieniałem 4 wtryskiwacze benzynowe i nic to nie zmienia.

- Sprawdzona szczelność całej linii podciśnień, przy okazji nowy Ejector ASO i zaworki zwrotne.

Poniżej Logi na już zbudowanych dość wysokich korektach.. Zresztą widać doskonale to po czasach wtrysków.

http://vaglog.pl/log_256710.html

http://vaglog.pl/log_256711.html

Jedyne co mi przychodzi na myśl to pobieranie nie mam pojęcia już skąd lewego powietrza, którego MAF nie widzi. Robiłem test W Basic Settings i wychodzi B1 S1 OK. Chyba, że szukam igły w stogu siana a tak naprawdę Sonda powoli pada sam już nie wiem pomysłów brakuje...

Edytowane przez DaroLubin1989
Opublikowano

Zrob jeszcze loga 003+020+031 sprawdz czy nic nie jest podlaczone jakis kabel od lpg do sondy w aucie.

Opublikowano

Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy.

Opublikowano (edytowane)

Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy.

Wymieniłem sondę na nową oryginalną Boscha i sytuacja z korektami dalej tak samo wygląda, ale zastanawiam się, czy np przepływ 2,5 G/S to nie mało jak na jałowy ?

Mysle że albo coś jest podłączone do sondy, albo z sama sondą coś nie tak, jakby Ci się chciało to nagrałbyś loga na jałowych jeszcze 002+033+031, nie podoba mi się napięcie sondy.

Wymieniłem sondę na nową oryginalną Boscha i sytuacja z korektami dalej tak samo wygląda, ale zastanawiam się, czy np przepływ 2,5 G/S to nie mało jak na jałowy ?

Tutaj mam jakiegoś loga jeszcze na nowej sondzie... Puki co jestem poza domem innym autem, także wrzucam puki co to co już miałem z logowane...

http://vaglog.pl/log_257464.htmlKorekty 33 kanału na początku 0 później startuje korekcja od osiągnięcia przez sondę 350 stopni, tak to wygląda po skasowaniu adaptacji i odpaleniu auta

Edytowane przez DaroLubin1989
Opublikowano

Sprawdzałeś to o czym pisałem w pierszym poście? czy nic nie jest podłączone do wiązki sond w aucie?

Opublikowano

Nic nie zauważyłem ale pewnie jest bo w sofcie gas setting widać napięcie sądy sterownik LPG tech 224 odepne wtyczkę od sterownika i zobaczę czy coś się zmieni :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak odepniesz wtyczke od sterownika to nie odpalisz auta ;)

Opublikowano

Tak, od sterownika LPG, jak odepniesz wtyczkę to nie odpalisz auta.

Opublikowano

Aaaaaaa no tak wtryski

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Sadzisz ze sterownik LPG mógł by siać taki zamęt ? Jaki powinien być przepływ na jałowym w bfb nie przypadkiem kolo 3 g/s ? Ja mam 2.5

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Aaaaaaa no tak wtryski

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Sadzisz ze sterownik LPG mógł by siać taki zamęt ? Jaki powinien być przepływ na jałowym w bfb nie przypadkiem kolo 3 g/s ? Ja mam 2.5

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

jak sprawdzisz z tą sondą i bd ok to zostaje przepływomierz, jak masz pewność że wszystko szczelne i ciśnienie paliwa ok to możesz we wkładzie przepływomierza z tyłu zrobić dziurkę wiertłem 6 mm na wylocie z kanału pomiarowego wtedy nie bd potrzebna jego wymiana, zrobiłem tak u siebie miałem korekty 14 na luzie a teraz mam 0-2, też wszystko co można srawdzone. Jeszcze może być zaworek odmy pod kolektorem też częśto pada

Edytowane przez tomekp94

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...