s3bA666 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam sytuacja miała w trasie, jadąc usłyszałem ze silnik zaczął inaczej chodzić jakby chrobotać..Zjechałem na pobocze sprawdzam, a na bagnecie od oleju prawie sucho...no to dolałem 1 litr. Jednak nie wiele to pomogło, a zaczęło się robić coraz gorzej..Głośniej.Aż w końcu zatrzymałem się no i wiadomo holowanko.Aktualnie silnik chodzi tak: Dodam że teraz z korka od oleju występuje przedmuch gdzie wcześniej tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof 36418 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam Proponuje na początek uzupełnić olej, sprawdzić wycieki, turbinę, rozrząd, wałki i kompresje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Na poczatek wlej odpowiednia ilosc oleju a potem sprawdz cisnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dziś trochę posprawdzałem, turbo ok, rozrząd, kompresja w tłokach w przedziale od 13-13,5 bara. Ciśnienie oleju na zimnym 7 barów na rozgrzanym spada do 2. Przy 2 tyś obrotach około 4 bary. Wałki też wyglądają ok. No i na rozgrzanym ciszej było.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) może popychacze zaworów tłuką??? mógł któryś nawalić, albo stuka napinacz rozrządu Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez kkrzysiekk555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Przypomniało mi się.Jakoś miesiąc temu pompa paliwa mi nawaliła, auto stało kilka dni. Po zamontowaniu nowej pompy i odpaleniu auto chodziło dosłownie jak diesel przez jakieś 5 min. Potem było już normalnie. Napinacz łańcuszka rozrządu zamówiony. W przyszłym tygodniu się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Jak będziesz mógl to wrzuć fotki starego napinacza i powiedz ile dałeś za nowy napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 i jak ?? po wymianie juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Brak czasu...Jutro będę dopiero robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid332 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Wymiana napinacza nie pomogła. Po zdjęciu wałka się okazało, a wcześniej tego nie zobaczyłem: Czy wymiana wałka i szklanki pomoże? Może lepiej od razu wszystkie szklanki wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Tylko wymiana szklanek komplet to nie mały koszt, jaki napinacz masz, zrób foto starego jak ślizgi i czy był przesunięty znak na wałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Napinacz skv bodajże (nie ja odbierałem części ze sklepu). W starym ślizgi były już zjechane, jutro mogę zdjęcia zrobić.Znaki nie były przesunięte. Dziś miałem czas wymieniłem wałek ssący i szklanki. Bez zmian...Ktoś coś doradzi? Po wykręceniu głowicy i przy obrotach wału wyczuwalny luz na na pierwszym tłoku, można go dopchnąć.Czyli wychodzi na to że panewka. Edytowane 1 Maja 2016 przez s3bA666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się