s3bA666 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam sytuacja miała w trasie, jadąc usłyszałem ze silnik zaczął inaczej chodzić jakby chrobotać..Zjechałem na pobocze sprawdzam, a na bagnecie od oleju prawie sucho...no to dolałem 1 litr. Jednak nie wiele to pomogło, a zaczęło się robić coraz gorzej..Głośniej.Aż w końcu zatrzymałem się no i wiadomo holowanko.Aktualnie silnik chodzi tak: Dodam że teraz z korka od oleju występuje przedmuch gdzie wcześniej tego nie było.
krzysztof 36418 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam Proponuje na początek uzupełnić olej, sprawdzić wycieki, turbinę, rozrząd, wałki i kompresje.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Na poczatek wlej odpowiednia ilosc oleju a potem sprawdz cisnienie oleju.
s3bA666 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dziś trochę posprawdzałem, turbo ok, rozrząd, kompresja w tłokach w przedziale od 13-13,5 bara. Ciśnienie oleju na zimnym 7 barów na rozgrzanym spada do 2. Przy 2 tyś obrotach około 4 bary. Wałki też wyglądają ok. No i na rozgrzanym ciszej było..
kkrzysiekk555 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) może popychacze zaworów tłuką??? mógł któryś nawalić, albo stuka napinacz rozrządu Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez kkrzysiekk555
s3bA666 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Przypomniało mi się.Jakoś miesiąc temu pompa paliwa mi nawaliła, auto stało kilka dni. Po zamontowaniu nowej pompy i odpaleniu auto chodziło dosłownie jak diesel przez jakieś 5 min. Potem było już normalnie. Napinacz łańcuszka rozrządu zamówiony. W przyszłym tygodniu się zobaczy.
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Jak będziesz mógl to wrzuć fotki starego napinacza i powiedz ile dałeś za nowy napinacz
s3bA666 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Brak czasu...Jutro będę dopiero robić.
s3bA666 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Wymiana napinacza nie pomogła. Po zdjęciu wałka się okazało, a wcześniej tego nie zobaczyłem: Czy wymiana wałka i szklanki pomoże? Może lepiej od razu wszystkie szklanki wymienić?
--Rafcio-- Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Tylko wymiana szklanek komplet to nie mały koszt, jaki napinacz masz, zrób foto starego jak ślizgi i czy był przesunięty znak na wałku
s3bA666 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Napinacz skv bodajże (nie ja odbierałem części ze sklepu). W starym ślizgi były już zjechane, jutro mogę zdjęcia zrobić.Znaki nie były przesunięte. Dziś miałem czas wymieniłem wałek ssący i szklanki. Bez zmian...Ktoś coś doradzi? Po wykręceniu głowicy i przy obrotach wału wyczuwalny luz na na pierwszym tłoku, można go dopchnąć.Czyli wychodzi na to że panewka. Edytowane 1 Maja 2016 przez s3bA666
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się