Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

BKD spadek mocy, gasnie - prosba o ocene logow- update


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, potrzebna pomoc, punkt zaczepienia. Silnik w A3 8P BKD. Auto ciezko odpala (szczegolnie cieple) ciezko sie zbiera, moj AWX to przy nim rakieta, przy przespieszaniu dymi na czarno. Po przekroczeniu 110km/h wpada w tryb awaryjny i wywala blad 16619 - Boost Pressure P0235 - 000 - Regulation Range not Reached. Na postoju trzesie, dymi przy przegazowaniu. Wszystkie rury i rurki sprawdzone, ic nowy, zawor na podszybiu sprawdzony. Innych bledow na VCDS nie ma. Co wiecej po odpieciu MAFa lepiej sie zachowuje, bo z podlaczonym MAF na pedal gazu reaguje z opoznieniem, ma mniej mocy i czesto gasnie, bo nie daje sie wkrecic na obroty. MAF 100% sprawny z mojego AWXa. Poprosze o jakis punkt zaczepienia :|

Edytowane przez OskiUK
Opublikowano

Turbo ,a dokladnie chyba sterowanie lopatkami (kierownica) dostaje zbyt spore podcisnienie , cos takiego mialem w passacie b-6 tdi 2.0 140 koni

Opublikowano

Dzieki. Problem byl w samym turbo czy w sterowaniu podcisnie iem? I pytanie z innej beczki: czy fizycznie wyciety egr z chlodnica musi byc wyciety rowniez w sofcie? Probowalem flashowac ecu, ale na kazdym innym sofcie odpalal i gasl po chwili, ale to nie byla kwestia immo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Problem z niedoladowaniem rozwiazany - podeszla kolejna pompka/modul vacuum (czy jak to sie tam nazywa na podszybiu) i blad zniknal definitywnie, a co za tym to wrocila moc:) Pozostal problem z dymieniem na czarno, ale bede ladowac jak bozia przykazala egr i chlodniczke plus wymiana wezykow podcisnienia i flash ecu, zobaczymy co z tego wyniknie.

Nowy update. Okazalo sie,ze soft w ecu byl tragicznie stuningowany. Po wgraniu ori flasha przestalo kopcic, ale wystapil nowy problem w postaci problemow z uruchomieniem. Auto odpala i odrazu gasnie nawet kilka razy pod rzad, czasem wskoczy na 600 obrotow na kilkanascie sekund i przy nacisnieciu gazu znow gasnie. Raz na jakis czas zapali i jak jedzie jest ok, choc jakby troche zmulony, ale znow przy zwalnianiu problem sie ponawia - gasnie i trzeba go krecic kilka dobrych razy. Co moze byc przyczyna, ze dzieje sie tak po powrocie do orisoftu? (100% odpowiedni)

Winny okazuje sie egr, albo jego sterowanie. Moze ktos rzcic okiem na logi?

dyn 3 http://vaglog.pl/log_259983.html

dyn 11 http://vaglog.pl/log_259982.html

Czy klapa gaszaca w BKD ma stany posrednie? Tj czy steruje doplywem ilosci powietrza czy tylko gasi silnik? Zastanawiam sie czy moze byc przyczyna gasniecia :huh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...