Putin89 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam, Przy zakupie mojej A4 B6 2.4v6 świecił się check. Na miejscu w warsztacie komisowym auto zostało podpięte pod vaga i poinformowano mnie o błędzie czujnika położenia wałka rozrządu. Błąd został skasowany i tak cieszyłem się samochodem bez błędów. Jednak po 3-4 dniach błąd powrócił. Pożyczyłem od znajomego najzwyklejszego vaga i jako totalny laik skasowałem błąd (17944). Tym razem check nie świecił się do rana dnia następnego. Nie kasowałem już błędu, gdyż nie było sensu, tylko jako po zakupie samochodu umówiłem się na wymianę kompletnego rozrządu wraz ze wszystkimi innymi paskami, świec, uszczelek pokrywy zaworów, filtrów, oleju etc. Na miejscu poinformowałem mechaników o zaistniałym będzie oraz informacji od warsztatu komisowego. Audi na starcie również zostało potraktowane vagiem. Został wymieniony kompletny rozrząd wraz z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Mechanicy pomimo wymiany czujnika ostrzegli mnie o możliwości powrotu błędu i że wtedy będzie trzeba szukać innych ewentualnych przyczyn. I stało się, po 3 dniach od odbioru samochodu z warsztatu felerny błąd powrócił. Po przeszukaniu internetu jest sporo sugestii, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc, może ktoś się orientuje co może być problemem. Chcę zaznaczyć również, iż przed jak i po wymianie rozrządu (czy check się świeci czy nie) nie występują jakiekolwiek problemy z samochodem. Zero problemów z odpalaniem, brak szarpania, brak dławienia, brak trzęsienia, brak spadku mocy tak jakby wszystko było w najlepszym porządku (jednak pomarańczowa kontrolka jest bardzo irytująca). Z góry dzięki za poświęcony czas na przeczytanie mojego tematu. Poniżej zdjęcie ze skanowania: https://zapodaj.net/c8af6afda4ead.jpg.html Pozdrawiam Bartosz
lucasso86 Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Siemanko, jak sobie poradziłeś z opisywanym przez Ciebie problemem? Mam ten sam kod problemu natomiast symptomy znaczniej doskwierające. W mojej audi problem jest z odpalaniem - rosyjska ruletka - nie ma znaczenia, czy tem. na zew jest poniżej 0, czy silnik jest rozgrzany; raz odpala, a raz nie. Kilka raz zdarzyło mi się, że nie wróciłem samochodem z pracy. Sprawdzone zostały: świece, cewki, przewody, pompa paliwa - brak nieprawidłowości. Na VAGu mam dwa kody błędu występujące po skasowaniu: - 17944 -Nastawnik wałka rozrządu strona 2 - przerwa obwód przerwany, - 17841 - Przekaźnik pompy powietrza dodatkowego - przerwa obwód przerwany, Tydzień temu został wymieniony czujnik położenia wału korbowego pod kątem błędu 17944. Niestety problem odpalania wciąż występuję. Za kilka dni pojazd przejdzie wymianę rozrządu. Czy ma ktoś pomysł na naprawę usterki? Cenne sugestie?
Putin89 Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Opublikowano 4 Marca 2017 U mnie problemem okazały się tylko przetarte przewody od czujnika. Check nawet pojawiał się przy dolewaniu oleju. Wymiana kabli wystarczyła. U Ciebie występuje problem z odpalaniem, więc raczej coś bardziej zaawansowanego, niestety nie pomogę. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się