ryniud Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jak w temacie,od kilku dni za każdym uruchomieniem silnika pali się żółta lampka silnika i nie gaśnie.Po odczytaniu błędu w Holenderskim garażu---Motor is inlaatspruitstukklep------po przetłumaczeniu na polski----Klapa kolektora dolotowego silnika mechanik powiedział że to wyskoczyło ponieważ siadł jakiś elektroniczny układ.Zięć był i przy nim ściągał jak to zięć powiedział wąż i go przemył coś psikał do środka ale to nic nie dało,dlatego jego diagnoza postawiona brzmiała o układzie elektronicznym.Powiedział wprost że nie będzie szukał w serwisach lecz po innych tańszych sklepach.i da znać.Może ktoś podpowiedzieć czy tak faktycznie może być i czego mam się spodziewać?Nadmienię że poprosiłem go o numer katalogowy tej części i ma mi przesłać na emaila jak znajdzie według mnie jakiś zamiennik.Jak to bywa zapewne będę zamawiał to w Pl by koszta były mniejsze.Nie płaciłem mu bo nawet nie chciał za dzisiejsze przeczyszczenie i diagnozę,robie u niego co roku przegląd i wymianę opon,raczej na mechanika uczciwy gość bo i polka pracująca u niego ma bardzo dobra opinie jako o człowieku i mechaniku.Bardzo proszę o jakieś wskazówki odnośnie elektronicznej części lub być może chodzi o jakiś czujnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się