Skocz do zawartości
IGNOROWANY

xenon świeci za nisko


peterx122

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Moje lampy strasznie słabo świeciły ( ori Valeo ), wiec wyslalem je do regeneracji

wymienione
- odbłyśnik

- czyszczenie soczewki

- lampy w środku i na zewnatrz polerka

Założyłem nowiutkie żarniki

i jest lipa straszna, bo świeci mocno ale 2-3 metry przed maską, dalej strasznie słabo że nic nie widać prawie

Bylem na ustawianiu lamp u diagnosty, pokręcił dziadek regulacją i ustawił tak jak powinno byc na przyrządzie to mu mówie, że nic nie bede widział.

Odpowiedział że tak ma być i dawaj 20zł :decayed:

A wiec moje pytanie, jest tam może jakiś silniczek w reflektorze ktory odpowiada za podnoszenie sie soczewek? może to to?

Niby jak podjade pod górke to samopoziomowanie coś tam działą bo strumień światła sie obniża, z drugiej strony w VCDS nie moge zrobić adaptacji bo nie wchodzi mi kanał 55-xenon range > "no respond from controller"

Jakieś pomysły Panowie/Panie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przeprowadziłeś procedurę regulacji czy tylko kręciłeś śrubką? Jeżeli tak to możesz sobie pokręcić gdzie i jak chcesz - a ustawienia poziomowania wróci do swoich zapamiętanych ustawień.

w tym wątku masz procedurę adaptacji poziomowania

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222623-montaz-samopoziomowania-do-audi-a4-fotostory-update-do-dynamicznego/

powodzenia

Edytowane przez piter-eg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przeprowadziłeś procedurę regulacji czy tylko kręciłeś śrubką? Jeżeli tak to możesz sobie pokręcić gdzie i jak chcesz - a ustawienia poziomowania wróci do swoich zapamiętanych ustawień.

w tym wątku masz procedurę adaptacji poziomowania

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222623-montaz-samopoziomowania-do-audi-a4-fotostory-update-do-dynamicznego/

powodzenia

Procedury nie przeprowadze bo jak wyżej napisałem nie moge połączyć sie z kanałem 55-Xenon Range.

Swoją drogą co da mi procedura, to sie tyczy tylko samopoziomowania, a ja mam 2 strumienie światła ( mocny na dole, słaby na górze ) sama linia graniczna jest dobra. Poniżej wstawiam fotke jak to wygląda na żywo.

bf29f14307217640med.jpg

Jest mozliwość zebym źle założył palnik do lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przeprowadziłeś procedurę regulacji czy tylko kręciłeś śrubką? Jeżeli tak to możesz sobie pokręcić gdzie i jak chcesz - a ustawienia poziomowania wróci do swoich zapamiętanych ustawień.

w tym wątku masz procedurę adaptacji poziomowania

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222623-montaz-samopoziomowania-do-audi-a4-fotostory-update-do-dynamicznego/

powodzenia

Procedury nie przeprowadze bo jak wyżej napisałem nie moge połączyć sie z kanałem 55-Xenon Range.

Swoją drogą co da mi procedura, to sie tyczy tylko samopoziomowania, a ja mam 2 strumienie światła ( mocny na dole, słaby na górze ) sama linia graniczna jest dobra. Poniżej wstawiam fotke jak to wygląda na żywo.

bf29f14307217640med.jpg

Jest mozliwość zebym źle założył palnik do lampy?

Palnik ma ząbek na kołnierzu, co raczej powinno zapobiegać takim sytuacjom, ale zawsze warto sprawdzić.

Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi bardziej chodzilo juz o samo umiejscowienie palnika w lampie. Musze byc zapiete oba te chaczyki? I gdzie ten drucik od palnika na dole? Zarnik/palnik trzyma sie dobrze raczej

edit; chyba juz domyślam się o co chodzi. Mianowicie podejrzewam że mam padnięte silniczki regulacji świateł, albo cały moduł i soczewki są opuszczone w dół ;/

Znajomy z innego forum podpowiedział mi tylko :"Moduł samopoziomowania (J431) pod tylnmi siedzeniami... Sprawdź czy jest dobrze umasowiony i czy wtyczki są dobrze podociskane i nie ma nadpaleń czy przerwań... Obstawiam przetarty przewód do sterownika Miernik w łapę i jazda... Spróbuj jak pisze w Service Manualu zamienić miejscami przewody we wtyczce aLWR pin 2 z magistrali H z pinem 3 z magistrali L"

Cieżko takie cuś wyrezać? :D

Edytowane przez peterx122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis ktory podajesz jest do zrobienia w jedym miejscu - kanapa do gory i dzialasz.

Silniczki pokazywaly by bledy,a nie mozesz nawet dostac sie vagiem do sterownika. Faktycznie sprawdz mase i zasilanie. Jak nie znajdziesz przyczyny i dalej sie nie polaczysz to modul na stol i pinami do vag'a. Jak sie nie polaczy to pozostaje zakup nowego - naszczescie nie sa drogie - a zawsze mozesz zrobic update do dynamicznego ;) na forum jest opis,sam mam juz graty (sterownik i silniczki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ci wielkie. Przed chwila wrocilem z przejazdzki. Facet ktory mi robil regeneracje powiedzial zebym zalozyl zarnik drucikiem do dolu klosza. Teraz to juz w ogole jest porazka i wszedzie czarne plamy + swieci totalnie pod sama maską. Zrobie tak jak mowisz mam nadzieje ze bedzie dobrze chociaz juz trace nerwy do tego auta...

Tak to aktualnie wyglada, spróbuje jeszcze odpiąć samopoziomowanie jutro. może coś sie poprawi...

5d77106dc09d355bmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...