Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luźny ręczny filmy a4 b5 1.8t


skinu44

Rekomendowane odpowiedzi

witam od 3 dni mam problem z ręcznym a mianowicie gdy zaparkowałem na parkingu w pracy i zaciągnąłem ręczny, po wyjściu z pracy zrobił się luz na ręcznym (na dźwigni) i jak go lekko podciągam słychać takie pukanie, ręczny nawet nie zaciągnę na 1 ząbek a juz na liczniku wyświetla się kontrolka ze ręczny jest zaciągnięty dodaje 2 filmy. Na 1 filmie próbowałem uchwycić tam w środu co się dzieje i co może stukać. Wcześniej takiego stuku nie było i zaciągał się od razu ręczny bez luzu

1#---->

#2----->


Ktos pomorze??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli codzi o mnie to może nie w audi, ale w bmw miałem tak że mechanizm ręcznego się rozsypał w środku, jakiś nit puścił i zapadkę szlag trafił. Myślę żebyś się kontrolką nie sugerował bo czujnik masz przy dźwigni i jak tylko podniesiesz dźwignie to kontrolka to sygnalizuje, także to normalne :). Akurat w a4 ręczny mam bajeczka, ale w Focusie tydzień temu wymianiełem linki bo sie zatarły w pancerzu i praktycznie się nie przesuwały. Efekt byl bardzo podobny jak u ciebie. Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź lewa linkę. Przyjrzyj się dokładnie filmikowi, linka zakończona jest kulką i ma luz kiedy podciągasz dźwignię. Zdejmij koło i poproś kogoś o zaciągnięcie ręcznego, zobaczysz czy linka lekko chodzi. Jeśli tak na kanał i sprawdź zabezpieczenie naciągu pancerza linki (samej linki się nie reguluje tylko sam pancerz). Żeby ręczny dobrze hamował linki muszą pociągać równo, bo są zamocowane w takim trójkącie metalowym. Dźwignia pociąga je obie jednocześnie. Kiedy mają rożną długość, ten trójkąt się przekasza i hamulec nierówno bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kolega dev pisze, zapieczona dźwigienka zacisku, zaciągłes i już nie wróciła na swoje miejsce, zaciski do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne

W sobote umówiłem się z mechanikiem. Dam znać co i jak.

EDIT: Rozruszane cięgło ręcznego i po temacie:)

Edytowane przez fireman tom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało prawdopodobne

W sobote umówiłem się z mechanikiem. Dam znać co i jak.

EDIT: Rozruszane cięgło ręcznego i po temacie:)

witam mam pytanie pojawił sie podobny problem czy rozruszanie tego cięgna pomogło? jaki koszt i czas naprawy? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tydzień lub dwa wystarczy, potem problem powróci.

Tak jak Dev pisze problem powrócił. Dev co z tym fantem zrobić?

podłączam się pod pytanie co z tym fantem zrobic wymienic linke czy cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłać do mnie do regeneracji

Dev wiem, że zajmujesz się profesjonalną regeneracją zacisków aczkolwiek rozbieranie wszystkiego, wysyłanie, czekanie (wiadomo jak jest z czasem) to nie taka prosta sprawa i nie zawsze tańsza. Jeśli problem stanowią zapieczone prowadniki zacisku to można to jak najbardziej zrobić samemu. No chyba że w grę wchodzi co innego ale w zacisku to jedynie jeszcze tłok. W każdym razie jeśli byłaby to wina tłoka to raczej problem byłby nie tylko w ręcznym ale ogólnie w hamulcach.

Edytowane przez fireman tom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev mógłbyś napisać PW jaki koszt regeneracji u Ciebie bez malowania i jak długo to trwa? Chciałem napisać PW ale podobno nie mozesz korzystać z odbioru wiadomości:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...