dynamiquedci Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Pacjent A4B6 1.9 TDI AVF 130KM Panowie, mam wibracje karoserii, drgania przy mocnym przyspieszaniu, drgania lewarka zmiany biegów. Poduszki silnika i skrzyni zostały wykluczone, dwumasa raczej tez, bo brak objawów uszkodzenia, konektory dogięte, wydech sprawdzony, zdejmowana pokrywa zaworów, wałek jest w porządku, korekcje na pompkach wydają się być ok. Podpowie mi ktoś jakie logi zrobić? Może one pomogą? Może w czym innym leży problem? Czy logami da się jakoś sprawdzić moc? Bo wydaje mi się że to lepiej jedzie jak na 130 KM Będę wdzięczny za wszelką pomoc
lukasz51237 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zrób logi 13, 18, 23, 04 statyczne
dynamiquedci Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Tylko statyczne? Czy coś dynamicznego jeszcze?
lukasz51237 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 W sumie to możesz przy okazji strzelić dynamiczne tych samych grup
dynamiquedci Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 dzisiaj zrobię. silnik 90 stopni?
lukasz51237 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Tak na desce rozdzielczej ma być 90st
Norbi TDI Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Wibracja jest w całym zakresie obrotów czy tylko w jakimś przedziale ?
dynamiquedci Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W przedziale, 1800-2700 gdzieś
Norbi TDI Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) W przedziale, 1800-2700 gdzieś Nie wyrokuję ale w moim samochodzie B7 BKE , było podobnie, trzęsło lewarem również w tym przedziale, robiliśmy logi, wszystko OK, korekcje, bipy, dawki, wymieniłem wcale niestare filtry, dwumasę (była zapieczona) i nic.... Po czasie trafiło mi się od rozbitka turbo z AWXa i pompowtryski AL, zabrałem się do montażu owych gratów i szok, po wymianie pompek wszystkie wibracje jak ręką odjął, kompletna zmiana, powrót do normalności pomijając już samo to, że dostała już wtedy lepszego kopyta po wymianie turbiny znowu inaczej, lepiej a teraz pod koniec miesiąca dopiero strojenie na obecnych gratach. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Norbi TDI
lukasz51237 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 W przedziale, 1800-2700 gdzieś Nie wyrokuję ale w moim samochodzie B7 BKE , było podobnie, trzęsło lewarem również w tym przedziale, robiliśmy logi, wszystko OK, korekcje, bipy, dawki, wymieniłem wcale niestare filtry, dwumasę (była zapieczona) i nic.... Po czasie trafiło mi się od rozbitka turbo z AWXa i pompowtryski AL, zabrałem się do montażu owych gratów i szok, po wymianie pompek wszystkie wibracje jak ręką odjął, kompletna zmiana, powrót do normalności pomijając już samo to, że dostała już wtedy lepszego kopyta po wymianie turbiny znowu inaczej, lepiej a teraz pod koniec miesiąca dopiero strojenie na obecnych gratach. Te auta prawie wszystkie lekko wibrują, czy to lewarek czy nieznaczne wibracje nadwozia, jeśli nie są to mocne wibracje to nie warto nawet o tym myśleć.
Norbi TDI Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 No nie, na pewno nie powinno być wibracji. Przed usterką pompek nie wibrowało i po usterce nie wibruje Może autor naprawi skutecznie i podzieli się wiadomością co i jak.
bercik2 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jeżeli drgania występują tylko podczas przyspieszania sprawdził bym przeguby wew. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się