Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania silnika, diagnostyka, logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent A4B6 1.9 TDI AVF 130KM

Panowie, mam wibracje karoserii, drgania przy mocnym przyspieszaniu, drgania lewarka zmiany biegów.

Poduszki silnika i skrzyni zostały wykluczone, dwumasa raczej tez, bo brak objawów uszkodzenia, konektory dogięte, wydech sprawdzony, zdejmowana pokrywa zaworów, wałek jest w porządku, korekcje na pompkach wydają się być ok.

Podpowie mi ktoś jakie logi zrobić? Może one pomogą? Może w czym innym leży problem?

Czy logami da się jakoś sprawdzić moc? Bo wydaje mi się że to lepiej jedzie jak na 130 KM

Będę wdzięczny za wszelką pomoc :)

Opublikowano

Zrób logi 13, 18, 23, 04 statyczne

Opublikowano

Tylko statyczne? Czy coś dynamicznego jeszcze?

Opublikowano

W sumie to możesz przy okazji strzelić dynamiczne tych samych grup :)

Opublikowano

dzisiaj zrobię. silnik 90 stopni?

Opublikowano

Tak na desce rozdzielczej ma być 90st

Opublikowano

Wibracja jest w całym zakresie obrotów czy tylko w jakimś przedziale ?

Opublikowano

W przedziale, 1800-2700 gdzieś

Opublikowano (edytowane)

W przedziale, 1800-2700 gdzieś

Nie wyrokuję ale w moim samochodzie B7 BKE , było podobnie, trzęsło lewarem również w tym przedziale, robiliśmy logi, wszystko OK, korekcje, bipy, dawki, wymieniłem wcale niestare filtry, dwumasę (była zapieczona) i nic....

Po czasie trafiło mi się od rozbitka turbo z AWXa i pompowtryski AL, zabrałem się do montażu owych gratów i szok, po wymianie pompek wszystkie wibracje jak ręką odjął, kompletna zmiana, powrót do normalności pomijając już samo to, że dostała już wtedy lepszego kopyta :) po wymianie turbiny znowu inaczej, lepiej a teraz pod koniec miesiąca dopiero strojenie na obecnych gratach.

Edytowane przez Norbi TDI
Opublikowano

W przedziale, 1800-2700 gdzieś

Nie wyrokuję ale w moim samochodzie B7 BKE , było podobnie, trzęsło lewarem również w tym przedziale, robiliśmy logi, wszystko OK, korekcje, bipy, dawki, wymieniłem wcale niestare filtry, dwumasę (była zapieczona) i nic....

Po czasie trafiło mi się od rozbitka turbo z AWXa i pompowtryski AL, zabrałem się do montażu owych gratów i szok, po wymianie pompek wszystkie wibracje jak ręką odjął, kompletna zmiana, powrót do normalności pomijając już samo to, że dostała już wtedy lepszego kopyta :) po wymianie turbiny znowu inaczej, lepiej a teraz pod koniec miesiąca dopiero strojenie na obecnych gratach.

Te auta prawie wszystkie lekko wibrują, czy to lewarek czy nieznaczne wibracje nadwozia, jeśli nie są to mocne wibracje to nie warto nawet o tym myśleć.

Opublikowano

No nie, na pewno nie powinno być wibracji. Przed usterką pompek nie wibrowało i po usterce nie wibruje :)

Może autor naprawi skutecznie i podzieli się wiadomością co i jak.

Opublikowano

Jeżeli drgania występują tylko podczas przyspieszania sprawdził bym przeguby wew.

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...