rav_ef Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 Witam serdecznie i prosze o opinie. Z lewej chlodnicy intercoolera mam delikatny wyciek oleju. Znaczy sie chyba ze turbina popuszcza...do kiedy i czy wogle moge ignorowac taka sytuacje. Na prawej chlodnicy intercooler'a sucho??? Chyba najrozsadniej sprawdzic VAG'iem...
Pikuś Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 Z tego co ja wiem to w kazdym ukladzie dolotowym z doladowaniem musi byc odrobina oleju. Jeszcze sie nie spotkalem z suchym ukladem. Ale mozliwe ze jest u Ciebie tego za duzo, albo poprostu tylko w lewym sie gromadzi. No i ogolnie wynika z tego ze masz nie szczelny uklad skoro masz wyciek. A bardzo slychac prace turbiny? Jaki przebieg auta? Jaki styl jazdy? Znasz 10 przykazan dla diesla? Sprawdzaj stan oleju. Ubywanie nie znaczy ze to turbina, bo rownie dobrze moze masz gdzies wycieki na wale albo spala.
rav_ef Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Opublikowano 10 Maja 2006 Dzieki za info. Sam wyciek nie jest duzy choc ciezko mi go okreslic, jak przejade palcem po gumowej rurze to warstewka delikatna jest, posprawdzam luzy na obejmach, bo skoro oleju w ukladzie byc moze to i przyczyna obejmy....to bylo by najlepsze. Co do jazdy traktorem to spoko..na zimnym do 2 tys, po lyzce mimimun 1 min pauzy zanim wylacze. Po miescie przemieszcam sie raczej spokojnie, nie wkaldam zbytnio. Co do auta: Przebieg 160 tys, pelna zmiana rozrzadu przy 159 (po zakupie) + oleje, plyny, filtry. Minal wiec 1000 km, spytam mechanika co i jak wygladalo przy zmianie, bo w sumie przy rozrzadze w V6 caly przod musial odpiac lub przynajmniej wysunac. Pozdrawiam.
Wihajster Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 lekki wyciek to zawsze wystepuje i ja bym sie nie przejmował
bratpit Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 A ja na Twoim miejscu wyjął bym intercoler i go wymienił bo najprawdopodobnie masz pęknięty plastik pod coolerem i dlatego sączy sie oliwa, no chyba że masz węże niepodokręcane. Jeżeli tego oleju jest niewiele to niema sie czym przejmować ale obejżyj dokładnie intercooler bo jak masz pęknięty to wtedy możesz narobić sobie kłopotu. Acha cena to ja płaciłem za prawy używany 150 zł i oddawałem stary a lewy niewiem ile kosztuje bo z tego co mi się wydaje lewy jest z czujnikiem i pewno bedzie troche droższy
rav_ef Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Opublikowano 10 Maja 2006 Bratpit ---> mam nadzieje ze to luzy a nie uszkodzenia, dzwonilem i jutrodo kolegi na kanal wpadam na diagnoze...mam odczucie ze jakby buta byla mniej od wczoraj...mniej kopie jak jutro moze sie wyjasni...sprawdze i dam znac...Pozdrawiam.
Pikuś Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 Bratpit ---> mam nadzieje ze to luzy a nie uszkodzenia, dzwonilem i jutrodo kolegi na kanal wpadam na diagnoze...mam odczucie ze jakby buta byla mniej od wczoraj...mniej kopie jak jutro moze sie wyjasni...sprawdze i dam znac...Pozdrawiam. Jak spadla troche moc to zobacz czy Ci nie kopci bardziej. Bo moze to byc spowodowane nieszczelnoscia w ukladzie. Czyli gdzies dziurka, albo ten IC pekniety. Przy takim przebiegu jak Ty masz jesli jest prawdziwy to jak dbales o niego i poprzedni wlasciciel jesli byl to raczej turbo powinno byc jak nowe.
rav_ef Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Opublikowano 10 Maja 2006 Szanuje suszarke jak tylko moge, przebieg raczej prawdziwy, auto z zagranicy - 1 wlascicel od kupna po sprzedaz. Jade wlasnie do mechaniora i pewnie jutro rozbieramy w celu diagnozy...Z pewnoscia wskazowki przydadza sie jak nic. Pozdrawiam.
Pikuś Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 Szanuje suszarke jak tylko moge, przebieg raczej prawdziwy, auto z zagranicy - 1 wlascicel od kupna po sprzedaz. Jade wlasnie do mechaniora i pewnie jutro rozbieramy w celu diagnozy...Z pewnoscia wskazowki przydadza sie jak nic. Pozdrawiam. Mowisz o rozbieraniu suszary? Jesli tak to pewnie bedzie problem z rozebraniem czesci spalinowej. Jesli juz to pokonacie to pozniej beda bodajze trzy sruby na torks. Z tymi srubami uwazajcie bo mozecie ukrecic. Duzo odrdzewiacza i nie na sile. Odkrecic troche dokrecic i caly czas w akcjii dobry odrdzewiacz. Ale jak to jest zwykly mechanik to po co bedziecie rozbierac suszare? Raczej on tam nic nie dojzy a jesli tak to Ci kaze zawiesc do jakiegos speca. To juz lepiej chyba podjechac do speca i niech zerknie, zlapie za wirnik zobaczy jaki wielki luz ma. Zreszta Twoje auto Twoj mechanik.
rav_ef Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Opublikowano 11 Maja 2006 Poki co robie dzis Vag'a, bo w AFB zanim sie do czegos dobrac mozna to trzeba sporo rozkrecac....silnik dzis rano pusil malutenka chmurke przy odpaleniu....pozniej juz nic, no i chmurka szaro-czarna wiec chyba przy turbinie bardzie na niebiesko ten dym...bez Vaga ani rusz bo bedzie to kupa domyslow....Dzis sie wszystko wyjasni (mam nadzieje). Dzieki za porade. [ Dodano: 2006-05-15, 06:54 ] Witam, mialem nieszczelnosc w intercoolerze lewym. uszkodzony, ulamany plastik. Wymiana chlodnicy i obejmy. Chula jak wczesniej, rura sucha poki co choc mechaniorzy twierdza ze predzej czy pozniej ta lewa moze delikatnie sie pocic - jak w wiekszosci turbo+intercooler choc z pewnoscia daleklie to bedzie od tego co ja mialem...Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za wszelkie info i pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się