onthefloor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam posiadam od 8 miechów s4 Wszystko chodzi super ale przy zakupie widziałem że jedna głowica będzie do roboty-okopcona bardziej jedna rura i świece brudne od oleju tylko na głowicy od strony kierowcy.di teraz tak jeżdze z tym że wymieniłem świece już poł roku temu i jak je wyjąłem dziś to wyglądają jak by miały 20 lat i są z oleju czyli gdzieś bierze olej do tego spalanie oleju oczywiście od litra do 2.5 na tysiąć I teraz pytanie czy robic samą złą głowice a tamtej nie ruszać skoro jest dobra koszt 400zł wyciągnięcie włożenie 600 naprawa głowicy plus uszczelki jakieś 400zł czy wyciągac silnik czego sie boje koszt 2500 same wyjazd silnika plus dwie głowice uszczelki pierścienie wwwoooow kupe kasy eeh no włąsnie gdzie kupic pierścienie bo w audi drogie-ktos dorabiał gdzieś i poda cene?? mam gaz i przebieg 170tyś czekam na wypowiedzi posiadaczy tych silników ahha auto nie kopci i jest po wymianie cewek
mortek1986 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 gowiec robi sie obie, zrobisz jedna bedzie roznic w sprzeniu silnik moze kulec
onthefloor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 gowiec robi sie obie, zrobisz jedna bedzie roznic w sprzeniu silnik moze kulec czytałem o tym dużo dlatego pytam bo nie którzy sugerują robić jedna głowice i tyle
niebieski708 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Jedną możesz zrobić jak padnie uszczelka pod głowicą, a wiesz dokładnie na której (tańsza alternatywa). Ale tu ciśnienie sprężania może wzrosnąć. Silnik nie równo może pracować itp. Sprawdź ciśnienie sprężania po ile ma i z której części leci, dół czy góra. Może pierscienie padły i zrobienie głowicy nic nie da. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez niebieski708
onthefloor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jedną możesz zrobić jak padnie uszczelka pod głowicą, a wiesz dokładnie na której (tańsza alternatywa). Ale tu ciśnienie sprężania może wzrosnąć. Silnik nie równo może pracować itp. Sprawdź ciśnienie sprężania po ile ma i z której części leci, dół czy góra. Może pierscienie padły i zrobienie głowicy nic nie da. a jak sprawdzić gdzie puszcza skoro świece całe z oleju są?? mówią że że pomiar kompresji może nic nie dać bo pewnie wskaże więcej nawet hmm nie wiem co robić cholewcia a panowie po ro robi się płukanie motoru naftą??? może spróbować tego skoro nie mam nic do stracenia:)
niebieski708 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Chodzi o płukankę którą wlewasz do starego oleju przed wymianą... Coś tam nafty ma... Potem po 10-15 min zlewasz z starym olejem. Może coś pomóc, jeśli pierścienie staneły... Ale nie musi...
Maciej Królak Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Rób po bozemu wszystko jak nalezy, nie oszczedzaj bo pozniej sie zemsci.podwojna robota. Co do kosztow to sie nie przejmuj ja w ostatni tydzien wrzucilem w swoj motor jakies 7000zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się