dejavu55 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam, tak jak w temacie samochód nie łapie mi temperatury 90 stopni nawet przy trasie Polska - Niemcy w zimie max 70 stopni pokazywało, teraz przy temperaturach 16+ stopni przy ostrej jeździe czasami złapie i utrzyma 90. Tutaj zdjęcie po ok, 30 minutowej jeździe po mieście. http://www.directupload.net/file/d/4324/ru23eplp_jpg.htm Co może być przyczyną? Termostat czy może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Może termostat, może czujnik temperatury. Nie pali ostatnio za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejavu55 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Spalanie wydaje mi się, ze jest jak najbardziej w normie, za 60 euro objechałem prawie 1100 km więc źle nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiER 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Wymień termostat. Albo podepnij vag i sprawdz w zegarach i w silniku grupa 17 instruments i 1engine kanałów numerów niepamiętam ale poszukaj na googlach albo tu na forum. Termostat to grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejavu55 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Ok, dzięki wam wszystkim za szybką odpowiedź na dniach wymienię termostat i zobaczymy czy problem zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ja bym stawiał na czujnik temperatury, jeśli termostat puszczałby to więcej by paliło. Podłącz go do kompa może wyskoczy błąd czujnika. Sprawdź sobie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Jezeli jest czujnik walniety to zazwyczaj calkowicie nie działa wskazówka albo ecu info nie dostaje. To sa dwa czujniki w jednym dla zegarów i ecu, moze podpiąć vcds i porównać wartości z engine i instruments na zimnym nieodpalonym rano jak wskazuja co inne to czujnik max 5 stopni moze być róznicy. Na 99% wymiana termostatu w pełni załatwi sprawe niedogrzewania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_sz85 2 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Też mi to wygląda na termostat, swoja drogą ciekaw jestem ile może wzrosnąć spalanie przy takim otwartym czy wcześnie otwierającym się termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się