Faraday Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam. Mam kabel od Viakena i Vaga 409 którym z powodzeniem obsługuje A4 B5. Czy ten Vag ogarnie i B6 czy potrzebna jest nowa wersja ? Dziś jadę oglądać B6 2.0 LPG. Nie będę mógł wykonać pewnie logów dynamicznych ale statyczne myślę że kupujący pozwoli ogarnąć. Jakie grupy logować i jakie powinny być wartości tych logów ? Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Moj viaken ogarnia b6 z powodzeniem na 409
lukasz51237 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Wiesz, że silniki 2.0 w B6 lubię sobie olej popijać? Znasz bolączki tych silniczków?
Faraday Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Bolaczek nie znam ale ze litr oleju w zapasie trzeba mieć to wiem ale to chyba nie dyskwalifikuje silnika kompletnie? Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
rade Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jak jesteś w stanie przeboleć, to że trzeba będzie czasem dolać oleju to silnik jest pancerny i bezawaryjny, dobrze znosi gaz i pali go ok 10l. Co do bolączek to zawór ciśnienia na wariatorze - będzie tyrkotał na zimnym silniku przez chwilę - można robić, można olać, ja tak jeżdżę trzeci rok . Koszt 400zł renegeracja + koszt roboty. Cewki zapłonowe - prędzej czy później którąś trzeba wymienić - koszt 120zł sztuka. Przy wymianie rozrządu warto zobaczyć napinacz ( nie wiem niestety czy napina pasek czy coś jeszcze ) ale bywają sztywne. Po za tym u mnie to tylko eksploatacja Loguj 002, 032, 033. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/page-1
Faraday Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Od wymiany do wymiany ile tego oleju bierze ? Jakie powinny być wartości tych logów ? Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
bercik2 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witaj Z tego co czytam to od 3l do 7l na 10000km potrafi zjeść ten silnik.
Faraday Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Wow to prawie drugie tyle trzeba kupić na dolewki Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
lukasz51237 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Co do oliwy nie ma reguły. Znajomy ma takie B6 2.0 bez gazu i dolewa 2L oleju na 12tys km, jak na ten silnik to dobrze trafił, bo to nie dużo, znam przypadek 2.0ALT który wypijał niecały litr na 1000km, właściciel dolewał litr oleju co drugie tankowanie do pełna. Wszystko zależy jak trafisz a tego przy kupnie nie sprawdzisz. Osiągami ten motor też nie grzeszy.
rade Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Od wymiany do wymiany ile tego oleju bierze ? Jakie powinny być wartości tych logów ? Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka Jest wszystko w tym temacie, który podałem Mnie oleju wychodzi ok 200ml/1000km, zimą mniej, latem więcej. Co silnik to inaczej, jak się trafi... Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się