Gość Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Witam. Z racji że zaczął u mnie cieknąć uszczelniacz pompy oleju to znowu muszę zrzucac rozrząd i pomyślałem że podzielę się z wami pewną wątpliwością. Rozrząd wymieniałem 2 miesiące temu na dedykowany zestaw INA. Drażniło mnie u mnie to że wcześniej rolka napinająca "ściągała mi " pasek z koła rozrządu o jakieś trzy milimetry w stronę zderzaka. Założyłem nowy rozrząd i niestety efekt taki sam, na dodatek znaki nie pokrywały się idealnie (różnica 0.5 ząbka). Znalazłem takie info na stronie firmy Gates odnośnie rolek napinających i dwoedziałem się że występują różnice w rolkachj napinających i stary typ ma podkładkę o włąsnie te 3mm mniejsza co oznacza że rolka jest o 3 mm mniej wysunięta od silnika, jednoczesnie nie zsuwa paska z koła zębatego paska rozrządu. Tu wklejam link do PDF http://www.cartel.biz.pl/pliki/TB_015_E13_VAG_1_8.pdf ja mam końcówka VINu 8dzta202241 i według etki i innych katalogów to powinienem miec napoinacz z podkładką 6mm o numerze 058109243E jednak po zastosowaniu tej rolki, pasek zsuwa mi się dokładnie o te 3 milimetry. Zastosowanie u mnie rolki numer 058109243D która jest dedykowana do VIN do numerów 8dzta15500 zakończyło by się tym że pasek nie zsuwał by się te 3 mm bo o tyle jest mniejsza podkładka odsuwająca rolkę od silnika. Co wy o tym sądzicie? Dzięki za pomoc Witam. Z racji że zaczął u mnie cieknąć uszczelniacz pompy oleju to znowu muszę zrzucac rozrząd i pomyślałem że podzielę się z wami pewną wątpliwością. Rozrząd wymieniałem 2 miesiące temu na dedykowany zestaw INA. Drażniło mnie u mnie to że wcześniej rolka napinająca "ściągała mi " pasek z koła rozrządu o jakieś trzy milimetry w stronę zderzaka. Założyłem nowy rozrząd i niestety efekt taki sam, na dodatek znaki nie pokrywały się idealnie (różnica 0.5 ząbka). Znalazłem takie info na stronie firmy Gates odnośnie rolek napinających i dwoedziałem się że występują różnice w rolkachj napinających i stary typ ma podkładkę o włąsnie te 3mm mniejsza co oznacza że rolka jest o 3 mm mniej wysunięta od silnika, jednoczesnie nie zsuwa paska z koła zębatego paska rozrządu. Tu wklejam link do PDF http://www.cartel.biz.pl/pliki/TB_015_E13_VAG_1_8.pdf ja mam końcówka VINu 8dzta202241 i według etki i innych katalogów to powinienem miec napoinacz z podkładką 6mm o numerze 058109243E jednak po zastosowaniu tej rolki, pasek zsuwa mi się dokładnie o te 3 milimetry. Zastosowanie u mnie rolki numer 058109243E która jest dedykowana do VIN do numerów 8dzta15500 zakończyło by się tym że pasek nie zsuwał by się te 3 mm bo o tyle jest mniejsza podkładka odsuwająca rolkę od silnika. Co wy o tym sądzicie? Dzięki za pomoc Witam ponownie. Wie ktyoś może w tym temacie, bo w przyszłym tygodniu będę zrzucać ten rozrząd i jak co to bym wymienił ten napinacz Witam. Z racji że zaczął u mnie cieknąć uszczelniacz pompy oleju to znowu muszę zrzucac rozrząd i pomyślałem że podzielę się z wami pewną wątpliwością. Rozrząd wymieniałem 2 miesiące temu na dedykowany zestaw INA. Drażniło mnie u mnie to że wcześniej rolka napinająca "ściągała mi " pasek z koła rozrządu o jakieś trzy milimetry w stronę zderzaka. Założyłem nowy rozrząd i niestety efekt taki sam, na dodatek znaki nie pokrywały się idealnie (różnica 0.5 ząbka). Znalazłem takie info na stronie firmy Gates odnośnie rolek napinających i dwoedziałem się że występują różnice w rolkachj napinających i stary typ ma podkładkę o włąsnie te 3mm mniejsza co oznacza że rolka jest o 3 mm mniej wysunięta od silnika, jednoczesnie nie zsuwa paska z koła zębatego paska rozrządu. Tu wklejam link do PDF http://www.cartel.biz.pl/pliki/TB_015_E13_VAG_1_8.pdf ja mam końcówka VINu 8dzta202241 i według etki i innych katalogów to powinienem miec napoinacz z podkładką 6mm o numerze 058109243E jednak po zastosowaniu tej rolki, pasek zsuwa mi się dokładnie o te 3 milimetry. Zastosowanie u mnie rolki numer 058109243D która jest dedykowana do VIN do numerów 8dzta15500 zakończyło by się tym że pasek nie zsuwał by się te 3 mm bo o tyle jest mniejsza podkładka odsuwająca rolkę od silnika. Co wy o tym sądzicie? Dzięki za pomoc Witam. Z racji że zaczął u mnie cieknąć uszczelniacz pompy oleju to znowu muszę zrzucac rozrząd i pomyślałem że podzielę się z wami pewną wątpliwością. Rozrząd wymieniałem 2 miesiące temu na dedykowany zestaw INA. Drażniło mnie u mnie to że wcześniej rolka napinająca "ściągała mi " pasek z koła rozrządu o jakieś trzy milimetry w stronę zderzaka. Założyłem nowy rozrząd i niestety efekt taki sam, na dodatek znaki nie pokrywały się idealnie (różnica 0.5 ząbka). Znalazłem takie info na stronie firmy Gates odnośnie rolek napinających i dwoedziałem się że występują różnice w rolkachj napinających i stary typ ma podkładkę o włąsnie te 3mm mniejsza co oznacza że rolka jest o 3 mm mniej wysunięta od silnika, jednoczesnie nie zsuwa paska z koła zębatego paska rozrządu. Tu wklejam link do PDF http://www.cartel.biz.pl/pliki/TB_015_E13_VAG_1_8.pdf ja mam końcówka VINu 8dzta202241 i według etki i innych katalogów to powinienem miec napoinacz z podkładką 6mm o numerze 058109243E jednak po zastosowaniu tej rolki, pasek zsuwa mi się dokładnie o te 3 milimetry. Zastosowanie u mnie rolki numer 058109243E która jest dedykowana do VIN do numerów 8dzta15500 zakończyło by się tym że pasek nie zsuwał by się te 3 mm bo o tyle jest mniejsza podkładka odsuwająca rolkę od silnika. Co wy o tym sądzicie? Dzięki za pomoc I jak nikt nic nie jest w stanie powiedzieć w tym temacie ? Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez Gość
Unf Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 W moim ANB pasek przed wymiana byl i po wymianie znow jest wysuniety w strone zderzaka. Podobnie przed wymiana byla roznica 0,5 zabka i po wymianie tak samo zostalo ustawione. I dzialalo i dziala
Gość Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 W moim ANB pasek przed wymiana byl i po wymianie znow jest wysuniety w strone zderzaka. Podobnie przed wymiana byla roznica 0,5 zabka i po wymianie tak samo zostalo ustawione. I dzialalo i dziala Dzięki za odpowiedź. Jednak myślę że nie powinno tak być że pasek się zsuwa o te 3 mm . Na samej rolce napinacza po 15 tys km czuć że jedna ściaga jest podszlifowana a sam pasek terż z jednej strony słabo wyglądał :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się