Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem po wymianie przepływomierza


marcinA4 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

miesiac temu wymieniłem przepływomierz kupiłem na allegro za 109zł nowy tylko na nim nic nie jest napisane nawet nie ma nazwy firmy oczywiscie przed jeździłem przez kilka dni na starym ale odłączonym po załozeniu tego nowego nie wykrywam róznicy w jeździe i pracy silnika czy tak powinno byc czy moze czeka mnie kolejna wymiana heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamin znowu wydasz pieniądze na zakup części z nieznanego

pochodzenia, zrób logi dynamiczne grupy: 008. To da obraz

stanu przepływomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no oczywiście..maiłem kiedyś walnieta w passacie i jeździłem od magika do magika i wydałem kupę kasy aż w końcu zamieniłem z takim znajomym i sie okazało ze faktycznie przepływka...a samochód jechał normalnie tylko tak jakby 15 koni mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miesiac temu wymieniłem przepływomierz kupiłem na allegro za 109zł nowy tylko na nim nic nie jest napisane nawet nie ma nazwy firmy oczywiscie przed jeździłem przez kilka dni na starym ale odłączonym po załozeniu tego nowego nie wykrywam róznicy w jeździe i pracy silnika czy tak powinno byc czy moze czeka mnie kolejna wymiana heheh

tak nie powinno być , panowie , czy wy widzicie co kolega napisał . Jeżeli masz walnietą przepływkę i zmieniasz na dobrą renomowanej firmy to od razu czujesz różnice w jeździe. Ale ty zmienileś na nie wiafdomo co, więc efekt .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem magneti marelli tez na allegro i dopiero po 2 dniach motor "doszedl do siebie"... tez bylem zdziwiony ze nie od razu mimo ze zaraz po zamontowaniu wykasowalem bledy...

a mowiac "doszedl do siebie" mam na mysli to ze przy 2000rpm dostawal wyrazniejszego kopa, zaczal efektywniej reagowac na pedal gazu i byl bardziej elastyczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do AKN Audi przewiduje dwa typy lmm:

nowy [ok. 1000 PLN]

VAG 059 906 461 E / Bosch 0 281 002 429

regenerowany w trybie Austausch [ok. 400 PLN]

VAG 059 906 461 EX / Bosch 0 986 284 005

jeżeli kupujesz egzotyczne noname, to musisz liczyć się, że w najgorszym wypadku usmarzysz ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wtopiłeś kupując całkowitego no-name.

Za nową porządną powinieneś dać do 500 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...