Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Golf II GTI 1.8 T AUM + K04 (272 / 416)


patryk195

Rekomendowane odpowiedzi

Mocna góra kosztem dołu, moment jak w TDI :P

Przy tej mocy Nm powinien być w okolicach 500. aby był jak w TDi..

Golfik leciutki to i wrażenia z jazdy dość ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się, bardziej mi chodziło że moment jest duży i nieco "rzadziej" spotykany w benzynie :P - bez odniesienia go do mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, moment wyszedł naprawdę ponad oczekiwania, znam kilka podbnych auto o identycznej konfiguracji i wiekszość nie przekracza 360NM. Jeśli chodzi o zmiany przeprowadzone to:

dolot i przelot 3"

silnik AUM seria 150Km + wałki ADR +K04 (z BAM) + wtryski 380cc + regulator cisnienia 4 bary

pompa paliwa walbro 265

IC 700x300

Chłodnica oleju + podstawka mocal z termostatem

Bov Properfekt


Koledzy napiszcie mi jak preznetują się te logi:

http://vaglog.pl/log_260834.html

http://vaglog.pl/log_260744.html

co jest nie tak, co trzeba by poprawić ??

Edytowane przez patryk195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300g/s na maf-ie ? no i turbawka nie daje rady

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300g/s na maf-ie ? no i turbawka nie daje rady

Też to mi się nie widzi, powinno być około 220-230, dlaczego turbawka nie daję rady? może to właśnie przez to?

Edytowane przez patryk195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4-1.5 bosta zadane a turbawka i pózno wstaje i nie osiąga zadanej wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przepływka psuje wszystko, zadane jest ponoć 1.2-1.3. Nie zmienia to faktu że na 3 biegu z rolki nie ma trakcji na nowym hankook 195/40/17 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.15bara @6000rpm i 270km na k04-23

seria BAM dmucha 1bar @6000rpm i jest 225km.

Sprawny ten silnik nawet masz bo dmuchasz 0,15bar wiecej od serii bam i przyrost 45km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrzeć, nie tylko doładowanie zostało zmienione względem seryjnego BAM, jest potencjał na więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjał byłby ale nie z ta turbiną :) Gdyby patrzeć ile zyskałeś z dmuchania 0,15b wiecej to przy 1.4bara wyjdzie ponad 370KM. Sam sobie odpowiedz czy to jest możliwe. :)

A tak na poważnie to zobacz czy nie masz gdzies dziury albo MAF do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjał byłby ale nie z ta turbiną :) Gdyby patrzeć ile zyskałeś z dmuchania 0,15b wiecej to przy 1.4bara wyjdzie ponad 370KM. Sam sobie odpowiedz czy to jest możliwe. :)

A tak na poważnie to zobacz czy nie masz gdzies dziury albo MAF do wymiany.

Myślałem o hybrydzie K04, dolot jest szczelny, maf coś broi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...