patryk195 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Co powiecie na takie NM? Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez patryk195
audicoman Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mocna góra kosztem dołu, moment jak w TDI
C4NC3R Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mocna góra kosztem dołu, moment jak w TDI Przy tej mocy Nm powinien być w okolicach 500. aby był jak w TDi.. Golfik leciutki to i wrażenia z jazdy dość ciekawe.
audicoman Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Tak zgadza się, bardziej mi chodziło że moment jest duży i nieco "rzadziej" spotykany w benzynie - bez odniesienia go do mocy.
patryk195 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Tak, moment wyszedł naprawdę ponad oczekiwania, znam kilka podbnych auto o identycznej konfiguracji i wiekszość nie przekracza 360NM. Jeśli chodzi o zmiany przeprowadzone to: dolot i przelot 3" silnik AUM seria 150Km + wałki ADR +K04 (z BAM) + wtryski 380cc + regulator cisnienia 4 bary pompa paliwa walbro 265 IC 700x300 Chłodnica oleju + podstawka mocal z termostatem Bov Properfekt Koledzy napiszcie mi jak preznetują się te logi: http://vaglog.pl/log_260834.html http://vaglog.pl/log_260744.html co jest nie tak, co trzeba by poprawić ?? Edytowane 2 Maja 2016 przez patryk195
krzysiekml Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) 300g/s na maf-ie ? no i turbawka nie daje rady Edytowane 2 Maja 2016 przez krzysiekml
patryk195 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) 300g/s na maf-ie ? no i turbawka nie daje rady Też to mi się nie widzi, powinno być około 220-230, dlaczego turbawka nie daję rady? może to właśnie przez to? Edytowane 2 Maja 2016 przez patryk195
krzysiekml Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 1.4-1.5 bosta zadane a turbawka i pózno wstaje i nie osiąga zadanej wartości
patryk195 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Czyli przepływka psuje wszystko, zadane jest ponoć 1.2-1.3. Nie zmienia to faktu że na 3 biegu z rolki nie ma trakcji na nowym hankook 195/40/17
wampir Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 1.15bara @6000rpm i 270km na k04-23 seria BAM dmucha 1bar @6000rpm i jest 225km. Sprawny ten silnik nawet masz bo dmuchasz 0,15bar wiecej od serii bam i przyrost 45km
patryk195 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Jak by nie patrzeć, nie tylko doładowanie zostało zmienione względem seryjnego BAM, jest potencjał na więcej
wampir Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Potencjał byłby ale nie z ta turbiną Gdyby patrzeć ile zyskałeś z dmuchania 0,15b wiecej to przy 1.4bara wyjdzie ponad 370KM. Sam sobie odpowiedz czy to jest możliwe. A tak na poważnie to zobacz czy nie masz gdzies dziury albo MAF do wymiany.
patryk195 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Potencjał byłby ale nie z ta turbiną Gdyby patrzeć ile zyskałeś z dmuchania 0,15b wiecej to przy 1.4bara wyjdzie ponad 370KM. Sam sobie odpowiedz czy to jest możliwe. A tak na poważnie to zobacz czy nie masz gdzies dziury albo MAF do wymiany. Myślałem o hybrydzie K04, dolot jest szczelny, maf coś broi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się