mareqww Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam ,Borykam się jakiś czas (od dwóch lat chyba) z niedoborem mocy, wymieniłem chyba wszystko co można była (zaworek zielony, DV, G83, N75, przepływkę, kompletna regeneracja turbiny ponieważ była pęknięta od strony gorącej) i cały czas auto nie ma odejścia, Od pewnego czasu pojawia się błąd 17535. Sprawdzałem N75 - lekko przepuszczał więc założyłem stary, który wydaje się być w lepszej kondycji, DV sprawny. Układ szczelny. Podczas robienia próby dynamicznej - wyskoczyły mi wczoraj błędy 16684 i 16686 (wypadanie zapłonów) Dziś dla pewności jeszcze raz wykonałem logi: dyn 002 033 http://vaglog.pl/log_259611.html dyn 020 118 http://vaglog.pl/log_259608.html dyn 003 115 http://vaglog.pl/log_259610.html stat 001 030 http://vaglog.pl/log_259607.html stat 003 031 http://vaglog.pl/log_259609.html stat 002 032 http://vaglog.pl/log_259606.html stat 115 033 http://vaglog.pl/log_259612.html Po odpięciu wężyka od gruszki wykonałem wczoraj logi (na raty i nie do końca obrotów gdyż nie miałem na to warunków) 115 118: http://vaglog.pl/log_259475.html Nie zauważyłam żadnej różnicy, błąd nie pojawił się (komputer nie wykrył przeładowania)Z góry dziękuję i pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Turbina jest napewno ok? po zdjęciu węzyka z gruszki powinna dużo więcej ładować, masz kata ? jak możesz to zrób jeszcze loga 118 z odpięta wtyczka z n75, no i napisz co z tym katem.
mareqww Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Turbina jest napewno ok? po zdjęciu węzyka z gruszki powinna dużo więcej ładować, masz kata ? jak możesz to zrób jeszcze loga 118 z odpięta wtyczka z n75, no i napisz co z tym katem. Turbina czy na pewno OK - po remoncie powiedziano mi że jest niczym nówka (po jej zamontowaniu i tak mocy nie było - auto jakby nie wkręcało się na obroty, tak jakby turbiny po prostu nie było). Kata mam - mój był wyjechany więc wsadziłem używkę (nie chciałbym się go pozbywać na rzecz rurki). Sam myślę czy to nie kat a może sonda? Jeśli chodzi o loga z odpiętą wtyczką to co on ma pokazać - kiedyś odpiąłem wtyczkę i auto przeszło w tryb awaryjny (nie było różnicy w mocy)
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Gdyby turbo było ok to nie zachowywało by się tak po odpięciu węzyka z gruszki (no chyba że blokują się spaliny w wydechu dlatego pytałem Cię ok kata ale jeśli mówisz że wymieniony i na pewno ok i nie jest zatkany , log z odpiętą wtyczka ma pokazać jak ustawiona jest gruszka w turbinie.
mareqww Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Gdyby turbo było ok to nie zachowywało by się tak po odpięciu węzyka z gruszki (no chyba że blokują się spaliny w wydechu dlatego pytałem Cię ok kata ale jeśli mówisz że wymieniony i na pewno ok i nie jest zatkany , log z odpiętą wtyczka ma pokazać jak ustawiona jest gruszka w turbinie. Jutro lub pojutrze postaram się wykonać loga z odpiętą wtyczką zasilającą N75. A co z turbem nie tak - po odcięciu ciśnienia na gruszkę (wężyk zdjęty z N75 bez zaślepienia krućca) pompuje do 1750 (nadciśnienie 0,75 bara dla 5000 obr- więcej nie mogłem). A czy może być zatem walnięty/zapchany kat lub dalsza część układu wydechowego (włożyłem kata używkę która może też miała żywotność za sobą)????
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Sprawne turbo po odłączeniu bez problemu załaduje ponad bar przed 3 tyś obr. i ecu zamyka przepustnice i wywala tryb awaryjny, a u Cb ledwo co dobija do 0,8 bar. Więc albo coś nie tak z turbo albo zatkany wydech przy założeniu że reszta osprzętu i szczelność ok.
mareqww Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Sprawne turbo po odłączeniu bez problemu załaduje ponad bar przed 3 tyś obr. i ecu zamyka przepustnice i wywala tryb awaryjny, a u Cb ledwo co dobija do 0,8 bar. Więc albo coś nie tak z turbo albo zatkany wydech przy założeniu że reszta osprzętu i szczelność ok. Jak to się mówi "mądrego to aż miło posłuchać" Ale rozumiem że wolny króciec N75 (zdjęty wężyk łączący z gruchą) tzn niezaślepiony nie ma wpływu na to - powietrze ucieka po prostu na zewnątrz. W takim układzie oczywiście wykonam loga z odpiętą wtyczką. Jeśli to będzie kat - to czy warto bawić się w nowego z aledrogo zamiennika (na 2 sondy oczywiście)??
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ale rozumiem że wolny króciec N75 (zdjęty wężyk łączący z gruchą) tzn niezaślepiony nie ma wpływu na to - powietrze ucieka po prostu na zewnątrz. Nie ma wpływu Jeśli to będzie kat - to czy warto bawić się w nowego z aledrogo zamiennika (na 2 sondy oczywiście)?? Oczywiście że nie warto strata kasy, będziesz i tak miał na nim błąd niskiej sprawności kata, lepiej wyłączyć drugą sonde w ecu i wydłubać wkład. W sumie dziwne by było żeby kat aż tak zatykał wydech, zrób tego loga z odpięta wtyczką. Można też rozszczelnić na próbe wydech zaraz za turbina i zobaczyć czy jest jakaś poprawa.
mareqww Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Log grupy 118 i 003 z odpiętą wtyczką od N75: http://vaglog.pl/log_259811.html Po odpięci wtyczki pojawił się błąd, z którym przeprowadziłem logowanie: 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 004 - No Signal/Communication Podczas próby auto ledwo się bujało.
Łukasz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Log z odpiętą wtyczką wygląda dobrze, turbina powinna dobrze działać.
mareqww Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Czyli pozostałby układ wydechowy - kat lub tłumiki Można też rozszczelnić na próbe wydech zaraz za turbina i zobaczyć czy jest jakaś poprawa. Czy takie sprawdzenie drożności kata jest bezpieczne ??? Temperatura jest bardzo wysoka i można narobić bałaganu. 2016 09 A jednak zapchany kat. Testy przechodził na OK. Jedyne to od czasu do czasu wyskakiwał błąd zbyt bogatej mieszanki 17535, który był najprawdopodobniej tego skutkiem. Wsadziłem nowy kat: http://allegro.pl/show_item.php?item=6255662832 Od razu czuć moc - jak logi zrobię to dam do oceny. 2016 10 24 Łukasz13 - co sądzisz o logach: dynamiczne http://vaglog.pl/log-002_033_jCrB1P.html http://vaglog.pl/log-003_118_YolFo.html http://vaglog.pl/log-020_115_jY4H2.html statyczne http://vaglog.pl/log-001_115_q0urY.html http://vaglog.pl/log-030_031_8y1LyJ.html http://vaglog.pl/log-032_033_JV47O71.html Robione na benzynie, miałem błędy (wynikające chyba z instalacji rozjechanej, z którą podjadę do gaziarza jak przejadę dobre 100km na Pb): - 16684 ; 16685 ; 17511 oraz raz pojawił się po zmianie kata 17535 Edytowane 24 Października 2016 przez mareqww
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Teraz logi wyglądają bardzo dobrze, mały problem jest tylko małym przeładowaniem turbiny jak wstaje i przy końcu lekko więcej ładuje niż powinna, ale to nie jest jakiś problem, być może wynika z tego że gdzieś jest niedociągnieta opaska na którymś z wezyków przy n75, możesz tam zerknąć.
mareqww Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Teraz logi wyglądają bardzo dobrze, mały problem jest tylko małym przeładowaniem turbiny jak wstaje i przy końcu lekko więcej ładuje niż powinna, ale to nie jest jakiś problem, być może wynika z tego że gdzieś jest niedociągnieta opaska na którymś z wezyków przy n75, możesz tam zerknąć. A przepływka nie wskazuje zbyt dużo???
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Wskazuje wiecej bo doladowanie wieksze niz powinno, czyli to co napisalem wyzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się