zibi0310 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam szanownych forumowiczów Mam do Was prośbę o analizę logów. Kupiłem miesiąc temu A4 B6 1.8T BFB quattro avant 2002r. Auto wydawało mi się słabe więc postanowiłem pojechać sprawdzić je na hamowni w kreatorze mocy. Komputer wypluł 162.8KM więc postanowiłem podnieść trochę moc. Pojechałem do znajomego który jest znany na forach BMW jako Bagor i naprawdę zna się na rzeczy mimo tego chciałbym żeby któryś z doświadczonych kolegów zerknął na logi fachowym okiem. Dziękuje 115,118 http://vaglog.pl/log_259659.html 003,020 http://vaglog.pl/log_259658.html 002,033,032 http://vaglog.pl/log_259657.html Poniżej wykonałem jeszcze logi na świeżo załozonej instalacji LPG tylko nie wiem czy odpowiednie 115,118 http://vaglog.pl/log_259662.html 002,033,032 http://vaglog.pl/log_259661.html dodam że wcześniej jeździłem e36 318is (140km) i o ile na BMW znam się dobrze to na Audi jestem kompletnym świeżakiem więc proszę o wybaczenie gdybym zadał jakieś bezdennie głupie pytanie.
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Program troche za dużo wymaga od turbiny przy wyższych partiach obrotów i turbo jest wysterowane na maksa powyżej 5 tyś obr, spowodowane jest to m. in. wysoką temp. w dolocie, na zime może być ok, na lato już gorzej, możesz to poprawić dokładając np. drugi coler z bexa albo centralny ic. Korekta zapłonów też dość spora, ale jeśli jest lpg to na tym paliwie powinno być dobrze i mogłoby tak zostać, co do lpg to jest ono na pewno do ustawienia na drodze najlepiej na korekty z vaga. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez ?ukasz13
zibi0310 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Dziękuje serdecznie kolego. Mam jeszcze pytanie Nie będę dokladał narazie coolera Nie ukrywam ze ze względów finansowych gdyż potomek w drodze Czy mam poprosić kolege Bagora o zmiane ustwień turbiny czy wystarczy ze nie będę kręcił auta powyżej 5000tyś?? Szczerze mówiac rzadko mi się to zdarza
X18XET Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Korekta zapłonów też dość spora No spora, bo wtryski nie wyrabiają. Od 4,7k rpm zaczynają zapętlać, z tego co widzę. Turbo też wyżyłowane, zadane 1bar od samego dołu, gdzie i tak 1.8T poniżej 2k rpm nie jedzie . Nie uważam się za speca w kwestii chiptuningu, ale w swoim 1.8T nie chciałbym mieć takiego programu ^^. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez X18XET
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dziękuje serdecznie kolego. Mam jeszcze pytanie Nie będę dokladał narazie coolera Nie ukrywam ze ze względów finansowych gdyż potomek w drodze Czy mam poprosić kolege Bagora o zmiane ustwień turbiny czy wystarczy ze nie będę kręcił auta powyżej 5000tyś?? Szczerze mówiac rzadko mi się to zdarzaOk, jesli i tak nie krecisz tak wysoko to zostaw sobie tak jak jest ale musisz ustawic porzadnie lpg, jakie masz tam graty od lpg zamontowane? Zeby sie nie okazalo ze sa za slabe do tej mocy:).
zibi0310 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Nie wiem czy dobrze pamietam nazwy Sterownik qbox plus Reduktor stag 250 czerwony do 250km Wtryski barracuda podobno najmocniejsze jakie sa na rynku Wczesniej gazownik ustawil opcje w sterowniku na autokorekte ale powyzej 5300 wtryski byly caly czas otwarte i migala kontrolka silnika szarpalo i wypadaly zaplony Przy wizycie wylaczyl auto i ustawial mape recznie podczas jazdy Mapa lpg byla duzo wyzej niz pb Poprzestawial cos i juz kontrolka silnika nie miga a silnik nie szarpie przy wyzszych obrotach Zdziwiony byl ze nie dziala opcja automatycznej korekty mapy lpg ale stwierdzil ze szyna CAN jest za "uboga" Podobno w b7 dziala bez problemu Kolego czy na podstawie logów mozesz powiedziec co gazownik moglby poprawic czy potrzebna do tego mapa lpg??? Dzieki wielkie panowie za poswiecony czas i opinie!!!
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Ok graty powinny dać rade, co do ustawiania jakieks autokorekty to brzmi jak gazownik który za bardzo nie ma pojęcia co robi, wystarczy porządne wystrojenie lpg na korekty z vaga i to wszystko, jak Twój gazmen nie może sobie poradzić to ugadaj się z Nikodemem z lpg forum on jest z wawy i Ci to wystroi. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez ?ukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się