karaluch8 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Siemka. Z problem borykam się już, w sumie rok. Po odpaleniu, chodzi nie równo, i strasznie kopci na siwo-szaro. Ostatnio mejchanik sprawdzał wtryski, niby 2 lały. Wymienił końcówki wtrysków. Niby było okey, ale jednak nie. Gdy sie rozgrzeje, na wolnych nic nie kopci, a jak się ją przytrzyma koło 3 tysięcy obrotów - zasłona dymna. Przed chwilą patrzyłem przy odpalaniu, na korekcje wtryskiwaczy. Cyl 1 - -2,8 Cyl 2 - +0,8 Cyl 3 - -2,8 Cyl 4 - tutaj nie ma nic. Auto niby normalnie jeździ, itd. Wydaje mi się że po wymianie tych końcówek wtrysków, lepiej idzie. Lecz nie pokoi mnie te dymienie. Rok temu sprężanie było w porządku, nie wiem jak teraz. Jakiś pomysł? Założę się że ktoś powie świece żarowe. No okey. Ale co mają świece żarowe do tego, jak przy przytrzymaniu na obrotach też dymi. No bo co może być? Pompa? Może korbowód krzywy? :F Pierścienie? Tłok? Oleju coś tam wciągnie, ale mieści się w normie. Przebieg 350 tysięcy. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez karaluch8
Mozgu Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Te korekcje sa czysto teoretyczne. i pokazuja roznice miedzy tym wtryskiem a wtryskiem sterujacym, który wyglada że on właśnie leży bo skoro 2 byly robione i maja dokładnie taka sama odchyłkę miedzy nimi a sterujacym wiec to chyba w nim jest problem.
lukasz51237 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Świece żarowe nie mają tutaj nic do rzeczy. Turbo puszcza dużo oleju w dolot? Wymień wszystkie końcówki i zobacz jak będzie. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez lukasz51237
karaluch8 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Świece żarowe nie mają tutaj nic do rzeczy. Turbo puszcza dużo oleju w dolot? Wymień wszystkie końcówki i zobacz jak będzie. Niby jak ściągam rurę od turba, to coś tam oleju jest. Ale podejrzewam że to odma puszcza, dlatego olej jest w dolocie. Nie wiem, czy od strony gorącej turbo nie puszcza. Aczkolwiek, luz ma niewielki. edit; Da mi coś odłączenie wtrysku sterującego? Przyjmie komp wtedy jakąś stałą wartość? Gdzie mógłbym wtedy chodź w połowie, mieć pewność że to jego wina? Omomierzem sprawdzać? Błędów nie ma. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez karaluch8
Mozgu Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 wg mnie raczej ma po prostu wyrobiona końcówke.
karaluch8 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 wg mnie raczej ma po prostu wyrobiona końcówke. No ale były sprawdzane. Niecały miesiąc temu.... Ja się poddaje. Mam na ślepo wymieniać?
Hezen Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Ile silnik pobiera oleju od wymiany do wymiany? Najpierw sprawdzić kompresje a jak będzie w porządku to wtryski do jakiegoś pewnego pompiarza na sprawdzenie. Oporność wtrysku sterującego 80-120ohm Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ile silnik pobiera oleju od wymiany do wymiany? Najpierw sprawdzić kompresje a jak będzie w porządku to wtryski do jakiegoś pewnego pompiarza na sprawdzenie. Oporność wtrysku sterującego 80-120ohm Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Kiedyś nic nie dolewałem. Teraz koło litra na 12 tysięcy wciągnie. edit; Oporność zmierzyłem. 98 omów. Można by rzecz że idealnie się mieści. Czyli cewka we wtrysku git, czy co tam jest. Tylko czy sam wtrysk dobrze działa.
Hezen Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Mój AFN ma najechane grubo ponad 400tys. i wciągał litr na 10 tys. km Żeby wykluczyć odmę wrzuciłem jej wąż do butelki tzw. "wolna odma" a dolot zaślepiłem twardym korkiem. Po przejechaniu 7tys. km zużycie oleju spadło do 300-350ml na 10tys. Wystarczyło wymienić zawór ciśnienia odmy na pokrywie zaworów, a wąż odmy spowrotem wpiąć w dolot. Kupiłem zamiennik z toprana i już jezdze 1.5 roku i daje rade. Sprawdź pokrywe zaworów, czy spod uszczelki lub kapturków leci olej. Z zewnętrznych miejsc wycieków oleju z silnika jest kolanko odmy przykręcane do bloku silnika. Co do wtrysku to jego cewka jest dobra ale pozostają jeszcze części mechaniczne które się zużywają. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się