Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Pilna pomoc


wowa04

Rekomendowane odpowiedzi

witam - dzis w trakcje jazdy poczułem jakby minimalne takie szarpnięcie i auto zaczęło chodzić jak traktor oraz zrobiło sie słabe , nie dawno bo 2 tyg.temu wymieniany był rozrząd , podłączyłem go pod VAG ale nie pokazuje żadnego błędu , prosze bardzo o pilną pomoc , auto jest mi potrzebne do dojazdu do pracy - pozdrawiam

* proszę stosować właściwy prefix - regulamin forum [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien zostac sprawdzony napinacz paska rozrzadu.

pasek napinacz kupione z ASO lub innego pewnego zrodla? moze pasek jest zlej jakosci :mysli:

dosyc ryzykownie (trzeba uruchomic silnik) ale mozna sprawdzic kat synchronizacji grupa 004 pozycja 4 powinien byc w zakresie pomiedzy -3 - +3

generanie sytuacja moze byc dosyc niebezpieczna grozi zniszczeniem silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien zostac sprawdzony napinacz paska rozrzadu.

pasek napinacz kupione z ASO lub innego pewnego zrodla? moze pasek jest zlej jakosci :mysli:

dosyc ryzykownie (trzeba uruchomic silnik) ale mozna sprawdzic kat synchronizacji grupa 004 pozycja 4 powinien byc w zakresie pomiedzy -3 - +3

generanie sytuacja moze byc dosyc niebezpieczna grozi zniszczeniem silnika

A4 B6 - 2,5 V6 155kM, czyli co mam sprawdzić , ewentualnie rzuce logi , czy to robic na zapalonym silniku , prosze o dokładne napisanie co mam zrobicVagiem , ponieważnie jestem taki biegły z Vagiem , co do rozrządu to nie wiem co tam mechanior włożył , boje się żę to może byc coś właśnie od tego rozrządu i teraz mi mogą przypisac koszty -

w Vagu mam wejść w - Elektronika silnika - 08 Blok Pomirowy- dalej mam zrobic kursorem na 004 -i tam powinien być zakres -3 : +3 - tak ??? przepraszam i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, problem w tym, ze uruchamiajac silnik ryzykujesz.

natomiast zawiezienie auta do mechanika sadze ze skonczy sie tym ze sie nie przyzna i powie ze to co innego... :cool1:

wlasnie sprawdzilem zapedzilem sie z katem synchronizacji, spojrzalem na B6 a nie spojrzalem ze to V6. czyli pozostaje rozebranie i ustawienie ukladu na blokadach.

jest jeszcze mozliwosc ze pompa wtryskowa sie przestawila i to mozna sprawdzic VAG-iem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz nie wiem co mam robić wywaliłem tyle kasy i auto kaput , żebym wiedział żeto nie moja wina chociaż , boję się że to może jakaś bardzo kosztowna usterka , chyba jakby coś z tłokami albo zaworami to by chyba wcale nie zapalił , naprawde nie weim co mam teraz robić - pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie wyglada to na przestawienie rozrzadu lub pompy.

skad kupowales el. rozrzadu? ile dales, jakich firm, kto to robil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde nie weim co mam teraz robić - pozdrawiam

Jeżeli podejmiesz ryzyko odpalenia celem sprawdzenia kąta początku wtrysku (patrz post Musashi) - to zaloguj "dla mnie" :wink4: jeszcze szybciutko 013 i 014 (korekcje). Rozumiem, że nie będziesz rozgrzewał silnika do temp. roboczej ale dopisz "ile było".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obudowie filtra tak jakby było słychać mocne powietrze - pozdrawiam

mocne powietrze? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij górną pokrywę z obudowy filtra powietrza i zobacz jak wygląda filtr bo podejrzewam, że chyba daaaawno nie był wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...