darek181289 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Witam, od jakiegośwać czasu przy depnięciu powyżej 3tys/obr na obciążeniu silnik zaczynał poszarpywać ale szedł dalej. Dzisiaj zaczął szarpać i strzelać z wydechu, check zaczął migać a potem zgasł, do 3 tys normalnie jeździł. błędy są takie: 3 Faults Found: 004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 159786 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1289 /min Load: 40.8 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 11.0°C Temperature: 7.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.605 V 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 160341 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 4630 /min Load: 96.4 % Speed: 65.0 km/h Temperature: 94.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.843 V 000771 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 160341 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 4630 /min Load: 96.4 % Speed: 65.0 km/h Temperature: 94.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.843 V nieszczelności sprawdzałem i nie ma, jedyne co to świece mają dużo szarego nalotu, więc do wymiany się kwalifikują. Po sprawdzeniu świec jeździłem próbnie i nic się nie działo. DV kiedyś sprawdzałem i membranę miał całą. Czy te błędy mogły powstać od zużytych świec, czy dv też do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się