Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 1.8T BFB


cysiek18

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Dziś podszedłem do pierwszej próby wykonania logów. Na początek z grupy Basic settings: 001,003,004.

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_259997.html

Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_259998.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_259999.html

Jakie grupy można jeszcze zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy zestaw logów dynamicznych :

002+033

003+020

115+118.

Tylko logi dynamiczne wykonujemy deptając na 3-cim biegu od 2000 rpm do rejonów odcinki (ja zwykle kręcę do 6500 rpm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu :P.

Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć :)

Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę:

http://vaglog.pl/log_269320.html

http://vaglog.pl/log_269321.html

http://vaglog.pl/log_269322.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu :P.

Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć :)

Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę:

http://vaglog.pl/log_269320.html

http://vaglog.pl/log_269321.html

http://vaglog.pl/log_269322.html

Żle to nie wygląda

Cofa ci zapłon do sprawdzenia na początek cewki no i standardowo szczelność. Reszta na tą chwilę w miarę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki.

1. Wypadanie zapłonu widać w w grupie 20 np: przy 2280 obr/min mam kolejno na cylindrach 3.8 0.8 3.0 5.3. Powinno być mniej więcej to samo ?

2. Szczelność domyślam się że 115/118, ale na jakiej podstawie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cofanie w serri powinno wynosić 0.0 (zerknij jeszcze na świece jeżeli nie były dawno wymieniane)

Brak szczelności może w tych silnikach powodować wiele różnych objawów więc zapobiegawczo nie zaszkodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A turbo nie powinno lepiej pompować? U mnie których w logach dochodzi do 2000mbar a u mnie tylko 1600. Chyba ze złą kolumne czytam

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz seryjny soft więc dlatego pompuje tylko tyle. Jak będziesz chciał więcej to zgłoś się do Łukasz13 i wtedy będzie frajda z jazdy :wink:

w grupie 115 kolumna po lewej to doładowanie zadane przez ECU a po prawej osiągnięte przez turbinę. U ciebie te wartości się pokrywają czyli jest ok jedynie z dołu lekkie przeładowanie (szczelność albo N75), ale jest na tyle małem, że nie ma co się przejmować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo dmucha tyle co powinno, standard sprawdz świce i szczelność ewentualnie zalej lepsze paliwo i powtórz log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc. Braku szczelności się spodziewałem, postaram się to w najbliższym czasie rozwiązać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...