DomynyK 0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam Mam pytanko Gdy otwieram tylne drzwi od pasażera komputer nie pokazuje że są otwarte drzwi. Tak jak by się coś odłączyło w drzwiach bo nawet światło sie nie zapala przy otwieraniu tych drzwi. Co może być przyczyną tego I ewentualnie co zrobić z tym problemem!!! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas2die4 0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 U mnie wymienialem caly zamek, kilka stowek w plecy w "aso". Mozliwe,ze tylko czujnik poszedl,tak jak i u mnie,ale pedalki z warsztatu powiedzieli ze "sie nie da zrobic",wiec wymienilem caly zamek i spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 u ,mnie to samo i te samo drzwi co to mozy byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 pewnie czujnik ....ale żeby cły zamek od razu wymieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomynyK 0 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Niestety gadałem z znajomym mechanikiem i trzeba wymienić cały zamek a on kosztuje ok 100 zł uzywany + montaż chyba że samemu zamontujesz a w aso jak pisał kolega parę stówek. Ja na razie nie robie bo to nie ma sensu jak by to z przodu było to gorzej.. Spokojnego dnia rozkręcę i zobacze czy może jakiś przewodzik czy coś nie zawiodło. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Dobra Panowie pomału..... Jeżeli sytuacja jest jak w pasku b5 to nie trzeba wymieniać całego zamka a tylko i wyłącznie mikrosłicza w zamku...Koszt 1,45... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomynyK 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dobra Panowie pomału..... Jeżeli sytuacja jest jak w pasku b5 to nie trzeba wymieniać całego zamka a tylko i wyłącznie mikrosłicza w zamku...Koszt 1,45... Ciekawe!!! Ktoś wie czy w B6 tak jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Jeżeli w zamku znajduje sie krańcówka to trzeba ja wylutować i kupic w elektronicznym swicza za pare groszy.. .wlutowac i po robocie. Przyczyna tkwi w wyłączniku krańcowym. Jest on zazwyczaj umieszczany wlasnie w zamku. Jak komus sie nie chce bawic to mowi ze trzeba zamek wymienic... Tutaj troche dokumentacji: http://enformulation.com/vag/beetle/consys.htm opis mikrosłicza http://img258.imageshack.us/my.php?image=switch1ms0.jpg Należy równierz sprawdzic przewody w gumowych osłonach (kondomach) i przedzwonic je miernikiem. Dodatkowo poprawic polączenia na plytce drukowanej zamka. Dodatkowo fotostory. Mozna podejrzec zamek i rozbiórke http://www.taligentx.com/passat/images/photo.php?photo=335&exhibition=4&pass=public&lang=eng Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 u mnie te same drzwi i po skasowaniu błędów VAGiem (kilkukrotnie) już jest OK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomynyK 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Więc co radzicie co najpierw zrobic by znaleść przyczyne!!! Jak sie za to zabrać co mi doradzicie ??? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Najprościej zacząć od skasowania błędów. Sprawdzić które drzwi daja d*py. Następnie sprawdzic przewody w kondomach - Przedzwonic miernikiem. Następnie zabawa ze słiczami w zamku. Przy okazji czyszczenie. I na koniec poprawa połączeń na plytce c.zamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomynyK 0 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Dzisiaj byłem w trasie i jak przejechałem ponad 100km to czujnik zaczął działać a gdy postał po powrocie to znów komputer zaczął nie pokazywać otwartych drzwi!!! [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 20:14_________________________________________________Więc co może być przyczyną tego ??? Coś nie łączy czy po prostu jak sie dobrze rozgrzeje to działa choć to mało możliwe Co zrobić by sprawdzić przyczyne takiego zachowania??? Licze na waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Chlopie napiszę po raz kolejny .... Trzeba przedzwonic instalacje.... wymienić styczniki w zamku...przelutowac plytke drukowaną...na 95% podziala na 10lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Borykam się z podobnym problemem. Chciałem sprawdzi te wyłączniki w zamku, ale za nic nie mogę wyjąc zamka - odkręciłem go i się rusza, ale coś go jeszcze trzyma. Podejrzewam cięgno od klamki zewnętrznej, ale nijak nie mogę 'wymacac' jak to rozpiąc. Ma ktoś może jakieś foto lub ewentualnie podpowie jak to cholerstwo wytargac z drzwi ? Druga sprawa. Jak rozpiąc tą kostkę przechodzącą od drzwi do środka auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Może to Ci cos wyjaśni: http://www.taligentx.com/passat/images/photo.php?photo=337&u=26|7|... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Przeglądałem ten foto poradnik i jest wiele analogii, ale niestety u mnie chodzi o drzwi pasażera, a tam nie ma bębenka do otwierania kluczykiem, jest tylko klamka, więc coś innego trzyma ten cholerny zamek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Ciężko tak na odległość wróżyć...jak masz etke mozesz sie podeprzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 mam blad ze drzwi sa SAFE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfic 0 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wiec Aby rozlaczyc kostke drzwi nalezy wcisnac zabezpieczenie ktore po lewej stronie pojazdu jest z tylnej czesc kostki a w prawej z przodu. Aby wyciagnac zamek i ponownie zamontowac go prawidlowo ,ja musialem zdemontowac ramke szyby co nie bylo trudne. Po zdemontowaniu wszystko jak na dloni. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się