nastek79 0 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Witam Podłączyłem miernik podciśnienia do mojego auta zaraz przy krućcu pompy vacum załączam filmik Po kolei : 1:odpalam i silnik pracuje na wolnych podciśnienie powoli rośnie 2:jak się ustabilizowało naciskam kilka razy hamulec i gwałtownie podciśnienie spada Napiszcie proszę czy to co się dzieje jest ok czy raczej vacum do wymiany Dodam że mam teraz słabe hamulce oraz wydaje mi się że auto jest trochę słabsze Edytowane 2 Maja 2016 przez nastek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Za słabe podciśnienie. Zrób logi i dynamiczne i podaj maksymalny współczynnik wypełnienia N75. Edytowane 2 Maja 2016 przez CzarekJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastek79 0 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 A sprawdzałes szczelnośc węzykow podciśnienia? Ty masz pompe bosha już z wkręcanym króćcem? Jak nie to popatrz czy króciec nie luźny na vacum. Zdejmij wezyk z egr zatkaj węzyk małą śrubeczką i jeszcze raz zmierz podciśnienie i podeptaj po hamulcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastek79 0 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Tak mam pompę z wkręcanym króćcem,wężyki od podciśnienia wymieniłem jakiś czas temu na nowe, zresztą ten pomiar robiony był z ich pominięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie. a ile kosztuje membrana i gdzie ona jest ? pod tym grzybkiem na gorze ? jak to zdemontowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Jest nie demontowalna. Cały egr trzeba wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany Ewentualnie servo lekko przepuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany Ewentualnie servo lekko przepuszcza. Jak sprawdzić czy servo przepuszcza powietrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Najlepiej podłączyć miernik bezpośrednio do króćca pompy. Jak pompa będzie sprawna to ci na wakuometrze zabraknie skali. Dla N75 minimalne ciśnienie aby zaworek mógł sprawne regulować turbo to 0,6. Chyba jest też nieszczelność bo powoli spada bez upuszczania na zaworkach. napompuj i zostaw na kilka minut do sprawdzenia czy uchodzi. Edytowane 3 Maja 2016 przez CzarekJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastek79 0 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 W momencie pomiaru do pompy podłączony był tylko wakuometr i serwo także nie ma co szukać nieszczelności gdzieś indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się