Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podciśnienie AVF


nastek79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podłączyłem miernik podciśnienia do mojego auta zaraz przy krućcu pompy vacum załączam filmik

Po kolei : 1:odpalam i silnik pracuje na wolnych podciśnienie powoli rośnie

2:jak się ustabilizowało naciskam kilka razy hamulec i gwałtownie podciśnienie spada

Napiszcie proszę czy to co się dzieje jest ok czy raczej vacum do wymiany

Dodam że mam teraz słabe hamulce oraz wydaje mi się że auto jest trochę słabsze

Edytowane przez nastek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za słabe podciśnienie.

Zrób logi i dynamiczne i podaj maksymalny współczynnik wypełnienia N75.

Edytowane przez CzarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałes szczelnośc węzykow podciśnienia? Ty masz pompe bosha już z wkręcanym króćcem? Jak nie to popatrz czy króciec nie luźny na vacum.

Zdejmij wezyk z egr zatkaj węzyk małą śrubeczką i jeszcze raz zmierz podciśnienie i podeptaj po hamulcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam pompę z wkręcanym króćcem,wężyki od podciśnienia wymieniłem jakiś czas temu na nowe, zresztą ten pomiar robiony był z ich pominięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie.

a ile kosztuje membrana i gdzie ona jest ? pod tym grzybkiem na gorze ? jak to zdemontowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nie demontowalna. Cały egr trzeba wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Ewentualnie servo lekko przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Ewentualnie servo lekko przepuszcza.

Jak sprawdzić czy servo przepuszcza powietrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podłączyć miernik bezpośrednio do króćca pompy. Jak pompa będzie sprawna to ci na wakuometrze zabraknie skali.

Dla N75 minimalne ciśnienie aby zaworek mógł sprawne regulować turbo to 0,6.

Chyba jest też nieszczelność bo powoli spada bez upuszczania na zaworkach.

napompuj i zostaw na kilka minut do sprawdzenia czy uchodzi.

Edytowane przez CzarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie pomiaru do pompy podłączony był tylko wakuometr i serwo także nie ma co szukać nieszczelności gdzieś indziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...