Audi A4 18 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam,jestem po wymianie napinacza wałka rozrządu w silniku ADR 1,8( napinacz zakupiony w serwisie audi za 2100 zł - oryginał).Po wymianie napinacza silnik odzyskał moc. Problem polega na tym, iż praca silnika nie zmieniła się przy rozruchu i i wciąż stuka 2-3 sekundy - choć nie zawsze, szczególnie słychać pracę jakby diesel przy przejechaniu ok 30 km gdy silnik się rozgrzeje. Ciśnienie na pompie mieści się w normie. Moje pytanie - jaka jest przyczyna tej usterki ? POMOCY !!!
k232 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Mi się wydaje, że to nie napinacz tylko po prostu na chłopski zjeba** rozum popychacze U mnie tak samo stuka 3 sekundy po nocnym odpaleniu, pojechałem dziś do jakiegoś majstra specjalisty i powiedział, że popychacze, a ja to wiedziałem już dawno tylko chciałem się upewnić Koszt takiej roboty komplet popychaczy jak dla mnie 510 zł plus robota także z 1000 zł liczę na okrągło, a tu się pospieszyłeś i prawie nic się nie dowiedziałeś Edytowane 4 Maja 2016 przez k232
Gość Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) ile barów pompa podaje na ciepłym silniku na jałowym i 2 k rpm? i na jakim oleju jeździsz? Edytowane 5 Maja 2016 przez uszolek
k232 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 U mnie na gorącym silniku na jalowym 1 bar a na 3k rpm miedzy 3 a 4 ?
Gość Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Gowno nie popychacze 1 bar na jalowym to malo od 0.8 pali sie kontrolka cisnienia oleju, pompa sie konczy do wymiany
Audi A4 18 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 cisnienie jest książkowe jak go odpalę to nic nie słychać jak nówka jak sie rozgrzeje to słychać takie jak by cykanie, uderzanie od strony napinacza ale jest nowy,dziwna sprawa bo jak by to były popychacze to juz na zimnym by było słychać?
Gość Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 No tak przeciez wiesz lepiej, po co w ogole ten temat skoro sam rozwiazesz problem
k232 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze ? Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu?
Gość Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu? luz na popychaczach jest kasowany hydraulicznie, nim z miski olejowej do gornej magistrali dotrze olej mija 2-3 sekundy to i wtedy głosniej chodzi, nasze auta sa juz leciwe, popychacze moga juz lekko puszczac olej i po nocy moze splywac do miski do jedna sprawa, druga sprawa to pompy oleju w autach tez nie sa nowe, i moga nie dawac nominalnego cisnienia oleju, a trzecia sprawa to olej na, który jeździsz 10w40, 15w40(broń boże) sa moze nie do konca fachowy termin ale na chłopskim rozum, są bardziej gęste jak są zimne i dluzej zajmuje im przecisniecie sie przez wszystkie kanaliki olejowe tak wyglada to w skrocie, do tych silnikow polecam wlewanie tylko i wylacznie 5w40 czy to motula, czy LM'a czy millersa, 50zł wiecej za banke oleju na 10tyś km to żaden wydatek ogolnie 2-3 sekundowym grzechotaniem, stukaniem przy rozruchu po zimie nie przejmowalbym sie, dopiero jak na rozgrzanym cos klepie i niemilosiernie stuka to zainteresowalbym sie tematem Edytowane 9 Maja 2016 przez uszolek
Audi A4 18 Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu? luz na popychaczach jest kasowany hydraulicznie, nim z miski olejowej do gornej magistrali dotrze olej mija 2-3 sekundy to i wtedy głosniej chodzi, nasze auta sa juz leciwe, popychacze moga juz lekko puszczac olej i po nocy moze splywac do miski do jedna sprawa, druga sprawa to pompy oleju w autach tez nie sa nowe, i moga nie dawac nominalnego cisnienia oleju, a trzecia sprawa to olej na, który jeździsz 10w40, 15w40(broń boże) sa moze nie do konca fachowy termin ale na chłopskim rozum, są bardziej gęste jak są zimne i dluzej zajmuje im przecisniecie sie przez wszystkie kanaliki olejowe tak wyglada to w skrocie, do tych silnikow polecam wlewanie tylko i wylacznie 5w40 czy to motula, czy LM'a czy millersa, 50zł wiecej za banke oleju na 10tyś km to żaden wydatek ogolnie 2-3 sekundowym grzechotaniem, stukaniem przy rozruchu po zimie nie przejmowalbym sie, dopiero jak na rozgrzanym cos klepie i niemilosiernie stuka to zainteresowalbym sie tematem Witam kolego z tego co u siebie widzę to ze mam za mało rolek łańcucha miedzy wałkami wiesz moze jak to ustawic??? znak na wale korbowym jest ok i na wałku rozrządu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się