SnowFun Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Czesc! Klania sie uzytkownik Subaru Impreza, zielony w temacie Audi. Najprawdopodobniej zdradze marke na rzecz A4 2.8 quattro 97 190konia. Dzis bylem ogladalem. 97 rok, kombi automat. I tak jak wglad, srodek zawieszenie, skrzynia i praca silnika nie spowodowala u mnie absolutnie zadnych zastrzezen tak zmartwila mnie jedna rzecz. Mianowicie, od odpalenia auta do pelnego zagrzania i zrobienia jakis 30km (pod duzym obciazeniem) notorycznie kapal plyn przez odpowietrznik zbiorniczka wyrownawczego. Kapalo na poczatku w stylu jedna 1 kropla / 3 sek pozniej 5 sek pozniej 7. z komory silnika zaczal wydobywac sie dym, zapewne dlatego ze plyn kapal bezposrednio na kolektor. Po jakis 35 km zupelnie przestalo. I teraz poprzez skrzywienie Subaru gdzie absolutnie najmniejsza pier**la moze byc UPG lub obrocona panewka pytam sie Was! PIerwszy objaw padajacej UPG czy poprostu przelany plyn w chlodnicy/zbiorniczku? Auto postawione na N, korek odkrecony - zero bablowania, majonezu pod korkiem brak, oleju w plynie rowniez. Po odpaleniu troche pokopcil na bialo ale auto dlugo stalo w garazu wiec obstawiam wode w wydechu. Auta bardzo fajnie zlapalo 90C i caly czas ja trzymalo. Skrzynia ok, napedy ok. Jedynie te kapiace krople z odpowietrznika. Zwiastun duuuuzych problemow i odpuszczam akurat ten egzemplarz (calkiem zadbany) czy wstepnie olac, wziac na druga jazde testowa? Pozdrawiam
kaczorvw Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 2.8 ? 97 ?! Automat z quattro ??!! 50 € za to chcą że przesiadasz się z Imprezy czy o co tu chodzi ?
SnowFun Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 2.8 ? 97 ?! Automat z quattro ??!! 50 € za to chcą że przesiadasz się z Imprezy czy o co tu chodzi ? Tylko o gabaryty. Potrzebuje wiekszego auta / kombi / z "normalna moca". Bo moja Impreza jest kombi ale tylko na papierze. Czy te modele/roczniki sa wyjatkowo felerne i stad Twoj post? Pytam bo w temacie Audi wiem tylko tyle, ze jezdza po drogach. Pozdrawiam
kaczorvw Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Spodziewasz się po a4 większych gabarytów od Imprezy z podobnego okresu produkcji ? A4 w b5 czy b6(7) robiło avanta chyba tylko po to żeby wkurzać hałasem a nie imponować praktycznością. Załóż hak i kup przyczepkę - lepiej wyjdzie niż zajechany automat z 2.8 i to 20-letni. Jakoś użytkownicy b5 czy c5 w a6 nie potrafią zrozumieć jak działa kalendarz.
SnowFun Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Spodziewasz się po a4 większych gabarytów od Imprezy z podobnego okresu produkcji ? A4 w b5 czy b6(7) robiło avanta chyba tylko po to żeby wkurzać hałasem a nie imponować praktycznością. Załóż hak i kup przyczepkę - lepiej wyjdzie niż zajechany automat z 2.8 i to 20-letni. Jakoś użytkownicy b5 czy c5 w a6 nie potrafią zrozumieć jak działa kalendarz. No widzisz kolego i tym postem udowodniles ze chyba nigdy nie widziales jak wyglada Impreza Wagon :/ Pierwszy raz widzialem bagaznik w a4 kombi i jest x2 wiekszy niz w Imprezie. No ale kurcze ja nie o tym. Pytanie jest co z tym kapaniem....?
DefSquad Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Jakoś użytkownicy b5 czy c5 w a6 nie potrafią zrozumieć jak działa kalendarz. Po to jest właśnie forum żeby razem móc wymyślić co boli nasze auta. Nie są nowe i wiele osób już przez coś tam przeszło w ich użytkowaniu więc warto się tym podzielić. A nuż na coś się wpadnie. Czasem to błachostka a czasem poważny problem ale w wielu wypadkach można samemu do tego dojść. SnowFun 2.8 w quattro robi miłe wspomnienia tyle że znajomy miał sedana ale trzyma się drogi jak przyklejony. Co do automatycznej skrzyni...znajomy kupił a6 c6 z 2005 roku i po 3 miesiącach musiał ją wymienić...nie wiem ile miała nalatane ani też nie wiem jak sprawdzić jej stan. To tylko tak dla przestrogi. A co do kapania może powodować wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia skoro mówisz, że przy mocnym bucie tak się tylko dzieje...może ma gdzieś bąbla powietrza że przy ostrej jeździe się dławi układ chłodzenia i wychodzi lekko...a może po prostu za dużo płynu. Niech doświadczeni się wypowiedzą ja tu tylko z doskoku Pozdrawiam Edytowane 3 Maja 2016 przez DefSquad
kaczorvw Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Jakoś użytkownicy b5 czy c5 w a6 nie potrafią zrozumieć jak działa kalendarz. Po to jest właśnie forum żeby razem móc wymyślić co boli nasze auta. Nie są nowe i wiele osób już przez coś tam przeszło w ich użytkowaniu więc warto się tym podzielić. A nuż na coś się wpadnie. Czasem to błachostka a czasem poważny problem ale w wielu wypadkach można samemu do tego dojść. SnowFun 2.8 w quattro robi miłe wspomnienia tyle że znajomy miał sedana ale trzyma się drogi jak przyklejony. Co do automatycznej skrzyni...znajomy kupił a6 c6 z 2005 roku i po 3 miesiącach musiał ją wymienić...nie wiem ile miała nalatane ani też nie wiem jak sprawdzić jej stan. To tylko tak dla przestrogi. A co do kapania może powodować wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia skoro mówisz, że przy mocnym bucie tak się tylko dzieje...może ma gdzieś bąbla powietrza że przy ostrej jeździe się dławi układ chłodzenia i wychodzi lekko...a może po prostu za dużo płynu. Niech doświadczeni się wypowiedzą ja tu tylko z doskoku Pozdrawiam Kolega kolegi szwagra mówił ...
DefSquad Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Nie kolega kolegi szwagra mówił tylko śmigałem tym autkiem i wiem jak się nim jeździ. Poza tym offtopic...sam masz auto z epoki renesansu więc wiesz z czym to się je...jak dbasz tak masz.
kaczorvw Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Łooooo, dostałem ostrzeżenie. Rzucam się właśnie z mostu na Olechówce ( opcja że najwyżej złamę sobie palec u nogi,i to ten mniej ważny) Dobra, lecim: Mam parę fajnych samochodów - to nie jest forum dla chwalipiętów, tak - to z profilu istnieje. Poza tym mam kupę innego złomu. Ale passe jest prostowanie światopoglądu innym.
DefSquad Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 W taki sposób nikt tu nikomu nie pomaga a to, że masz kupę złomu czy parę jak to nazwałeś "fajnych samochodów" lata mi koło h...bo nawet Cię nie znam a po krtótkich wypowiedziach już wiem, zę nawet nie zależało by mi by poznać..c'est la vie...
SnowFun Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Panowie, no kur**** mnie nie interesuje kto czym jezdzi, jezdzil albo bedzie mial w planach jezdzic. Nie wnikam tez czy szwagier szwagra kuzyna ciotki brata stryjecznego mial audi w automacie ktore co 25km sie psulo i stalo w szopie wiecej niz jezdzilo zanim pijany syn soltysa zdazyl wytrzezwiec i je naprawic. Rejestrujac sie na tym forum chcialem uniknac odpowiedzi w stylu forum elektrody itp. Mam/ bed mial problem: kapia krople na zimnym ze zbiorniczka wyrownawczego. Sraka i przedwiosnie do UPG czy moze cos zupelnie innego. Tyle. Jak chcecie toczyc wojenki to na prv. Prosze....
DefSquad Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Ile w ogóle ma nalatane to auto? Ja bym wziął na drugą jazdę testową jeśli jest w zasięgu ręki i przejechał się do specjalisty który oceni auto. Czasem lepiej wywalić 500zł a mieć spokój niż kupować kota w worku. Ciężko znaleźć sprzedawcę który przyzna się do wszystkiego co się działo kiedy postanowił sprzedać auto.
SnowFun Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Auto ma około 250k potwierdzone NAPem więc nie na opcji żeby miało chociaż kilometr więcej i to jest pewne. Automat więc teoretycznie silnik nie wysilony. Ale to jest ciągle odbieganie od problemu. Czy ktoś coś w kwestii kapania że zbiorniczka?
azure Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Tak z fusów to nikt nie wywróży, co najwyżej ktoś obeznany w 2.8V6 mogłby to zweryfikować ze swoimi doświadczeniami. Jechałbym raz jeszcze obejrzeć auto, na zimnym sprawdzić poziom płynu - jak się mieści między min. a max. to w trasę. Jak zacznie kapać to coś nie halo... i wtedy albo cena byłaby na tyle atrakcyjna, żeby się skusić albo szukać innego. To kapie z korka czy gdzieś obok? Może sam zbiorniczek ma nieszczelność?
SnowFun Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Pod spodem zbiorniczka jest odpowietrznik i z niego kapie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się