chudy30 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) kolego napraw te ramię klapek w kolektorach i zobaczysz od razu różnicę mam ten silnik od 5 lat i sam znalazłem tą przyczynę plastikarz ci pospawa to za 20zł sprawdź ją na chamowni ile koni wykrzesa ten silniczek moja mi wypluła 2 lata temu 137km tylko że nie dostałem wykresu i nie mam się czym pochwalić Edytowane 21 Lipca 2016 przez chudy30
wojtekf0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 @chudy30 kolego a nie puścił Ci ten spaw? Bo tak myślałem żeby w pierwszej kolejności zrobić ale w innym wątku na forum napisali, że te spawy puszczają po 20 minutach i zacząłem szukać używanej gruchy. Tak zrobię i mam nadzieję, że poczuję różnicę bo właśnie mulasty mi się wydawał a nie wiedziałem czemu
chudy30 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 jeżdżę już dwa lata na pospawanym i jest git tylko trzeba trzy warstwy jedna na drugą spawać i będzie dobrze
wojtekf0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 i jeszcze głupie pytanie wymontować gruchę i jechać z samą czy to musi być na aucie zrobione żeby dobrze dopasować do tego wałka z klapkami? dzięki za radę!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się