scania1213 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Cześć wszystkim. Ostatnim czasem moje auto zaczeło mocno trzepać, po czyszczeniu nastawnika. Najbardziej odczuwalne jest to podczas postoju, trzepie całą budą ale podczas jazdy także, ponad to auto jeździ jak rakieta i pali około 10l..O to logi, dodam, że przed katowaniem auta na 3 biegu przed logami (90C było) w bloku 000 i drugim oknie wartości wachały się między 55-60.Dodam również swoje spostrzeżenie. W bloku 013 podczas postoju wartości w trzech okienkach, jeśli będą bardzo się różnić np.: -1,00 / -2,00 / + 0,30 wtedy zaczyna trzepać autem, to wszystko oczywiście jest na zdjęciu poniżej. Prosiłbym o poradę w co mam włożyć ręce aby pozbyć się dużego spalania i trzepania autem. 000:http://vaglog.pl/log_261267.html , http://vaglog.pl/log_261263.html 001:http://vaglog.pl/log_261270.html 004: http://vaglog.pl/log_261271.html Tu są dwa razem, ale oddzielnie robione. Po prostu złączyły mi się, gdy robiłem log na postoju. 008:http://vaglog.pl/log_261273.html 010:http://vaglog.pl/log_261269.html 011:http://vaglog.pl/log_261264.html 013:http://vaglog.pl/log_261266.html , http://vaglog.pl/log_261272.html015: http://vaglog.pl/log_261268.html
Jarol Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 A dobrze nastawnik ustawiłeś po czyszczeniu? Jaka teraz masz dawkę i jakie napięcie na wolnych obrotach? Zrób log statyczny kanału 3
scania1213 Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 Dawka na zimnym około 5 na ciepłym około 4. Napięcie na wyłączonym 740V na włączonym 1520-1500 A jeszcze zapytam.z racji tego że moje n75 niedomagalo, Usunąłem z drogi podcisnienia wężyki od egr bo cały zaslepilem tzn od tej pompki podcisnienia w podszybiu idzie wężyk prosto do n75, z n75 prosto do filtra powietrza, pozbylem się wszystkich trojnikow i podcisnienie idzie tylko i wyłącznie do n75 no i do gruszki i turbiny oczywiście. Czy może to powodować wibracje? Na klimie wibracje są mniejsze. Nie wiem co robić. Pomoże ktoś?
ciahciah Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 układ podciśnienia i n75 działa prawidłowo nastawnik do ponownego czyszczenia/złożenia, po zdjęciu nastawnika spr czy tłoko rozdzielacz nie jest porysowany i nie wadzi dozator ruszając go palcem?
scania1213 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Cóż problem narazie usunięty choć nie do końca. Powodem tak bardzo dużych wibracji i złej korekty w bloku 013 przez co auto wpadalo w wibracje były dziurawe wężyki przelewowe. Po zmianie wezykow, nie pali bóg wie ile, choć moc ma. Wibracje także ustaly, ale na 3,4 są wyczuwalne w okolicach 2000 obr/min. Jutro rozbiore jeszcze raz nastawnik i posprawdzam to o czym mówisz. Jedynie co mogę na temat niego napisać, to to,że ten trzpień (który po odkreceniu nastawnika jest pod nim, lub z góry ten plastyk którym ustawia się napięcie) że ma luz wzdłużny, góra-dol. Może to powodować wibracje? Nastawnik czyszczony był dwa tygodnie temu.
ciahciah Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 luz trzpienia jest zawsze zdejmij pokrywkę nastawnia i podaj bezpośrednio na bolce dużej cewki napięcie z regulowanego zasilacza laboratoryjnego i jeżeli rsw będzie się wychylać w obie strony skokowo nastawnik działa nie prawidłowo, ja zawsze cewkę ustawiam przy pomocy zasilacza, bo na oko to sobie można..
scania1213 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Nie mam takich przyrządów. Jeśli nie kosztuje to krocie to zakupie. Dzięki
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 30V 5A na allegro, ja mam dwa takie jeden całkowicie cyfrowy kodXX nazywał sieczy jakostak i drugi ten tańszy z dwoma wyświetlaczami A i V i on ma potencjometry, jest tańszy i w zpełności ci wystarczy, cena koło 180zł, a ten drożysz 255 chyba pałciłem kilka lat temu, taki zasilacz laboratoryjny ci się nei raz przyda jak coś tam czasem dłubiesz, nawet do łądowania akumulatora jest o niebo leprzy od normalnego prostownika, bo ustawiasz prad i napięcie i naładuje idealnie jak nalezy
scania1213 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 A mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jak dobrze ustawić ten nastawnik? Bo na googlach nigdzie nie pisze jak Twoim sposobem to ustawić. Rozumiem, że po podaniu mu napięcia 740v, wskaźnik czarny w nastawniku ustawi sir w pozycji w której mam ją przykręcić czy jak?
ciahciah Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 zwiększaż napięcie na zasilaczy i rsw ma płynnie sięwychylac i wracac przy zmienijszaniu napięcia, prąd ustaw na maxa
scania1213 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Jeśli będzie płynnie się wychylac, to kiedy mam go przykręcić ten wskaźnik? Ustawić na wzmacniaczu odpowiednią wartość czy jak?
scania1213 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Opublikowano 15 Maja 2016 Nigdy nie miałem ani nje korzystałem z takich urządzeń dlatego pytam, żeby być przygotowanym gdy będę go mial. No ale poradzę sobie :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się