Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem pomocy b7 2.0tdi blb


spraniec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem na aukcji a4 b7 2.0tdi auto przyjechało na lawecie.zapalił od razu,tylko po jakimś czasie zapala się kontrolka oleju(ciśnienia)oil pressure i turbo niewstaje.jakie mogą być przyczyny tych usterek,proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną może być brak napędu pompy olejowej

Dzięki Kolego:-)koszt tego wybieraka,a inne przyczyny,na turbo czy to ma wpływ? Edytowane przez spraniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzil bym nie odpalac tego silnika bo można go zatrzec o ile juz nie jest uszkodzony.Dać do regeneracji napęd pompy i cieszyc sie jazda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa?

jezdzić nie można!!!! Czego nie rozumiesz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem!nawet juz go nieodpalam.tylko mam nadzieje ze nic się tam nie uszkodzilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez Internet aukcje ubezpieczalni.myślę ze niema tragedii jeśli wyjdzie ze to tylko ten zabierak w ostateczności pompa 600zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samego wybieraka się nie wymienia tylko daje od razu do przerobienia na większe gniazdo ~ 600zł O ile tym odpalaniem mu nie zaszkodziłeś bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu rozglądaj się też za turbosprężarką bo przy braku smarowania raczej nie miała prawa przeżyć :naughty: .

A o co chodzi z napędem pompy oleju to znajdziesz w tych tematach :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/309768-regenarcja-napedu-pompy-oleju-20-tdi/

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/78562-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-z-silnika-20-tdi-czyli-swap-pompy-oleju/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ją wyrwałeś za mała kaskę...i tak pierwsze co to miska do zdjęcia i spr.zabieraka.

Jeśli by okazało się że moduł trzeba zdemontować to już masz jak na dłoni panewki korbowe i główne.warto sprawdzić przy takim problemie.z tym ze tu już dochodzi koszt nowych śrub które się wyciągają i w/g technologii należy je wymienić na nowe po odkeceniu.

Jak tu będzie dobrze i zrobisz zabierak wtedy będziesz mógł się zająć diagnoza turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że tragedii nie będzie.ale zajmę sie tym dopiero pod koniec tygodnia:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz coś majstrował przy zabieraku to warto zdecydować się na swap pompy oleju i już nigdy nie będziesz musiał się martwić o stan "ołówka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa naprawiona mordowałem się dwie soboty:-)ale ciśnienie wróciło.ale teraz dymi na raczej biało i to mocno.jak myślicie co to może być?turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli spaliny są kwasowate gryzace to płyn chłodniczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica egr,uszczelka pod gł

Lub głowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...