artech Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Witam, Sytuacja następująca: schodzę do garażu, pilot nie otwiera auta, okazuje się że zero prądu. Podpinam prostownik....zaczyna kręcić wentylator główny (silnik zimny). Taki pobór prądu że prostownik nie dawał rady, odpiąłem wtyczkę ze sterownika wentylatorów i dopiero naładowałem akumulator. Niestety po ponownym podpięciu wtyczki w sterownik wentylator znowu zaczyna kręcić na full obrotach. Walnięty sterownik? A może jakiś czujnik temp? VCDS pokazywał błąd: "Coolant fan control 1 (open or short to ground)", ale po skasowaniu błędu nie pokazuje a wentylator dalej kręci bez odpalania silnika. Co mogę sprawdzić zanim wymienię sterownik wentylatorów? Dodam jeszcze że klima na postoju przestaje chłodzić, zauważyłem że zatrzymuje się wentylator klimy, podczas jazdy klima działa jak należy. Edytowane 9 Maja 2016 przez artech
ewela Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Nie stało auto na deszczu? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
artech Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Nie stało auto na deszczu? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka Nie, sucho jak pieprz. Jak moge sprawdzic w VCDS stan czujnikow temp?
ewela Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Ja bym zajrzał do obudowy ECU Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
artech Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 Ja bym zajrzał do obudowy ECU Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka W poszukiwaniu wilgoci? Susza... Wymienilem sterownik wentylatorow, oba wentylatory wrocily do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się