Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje karoserii na wolnych obrotach i podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Od pewnego czasu mam problem otóż z a4 b5 1.9 TDI ATJ Quattro (silnik na pompowtryskiwaczach)

1. Na wolnych obrotach widać wyraźnie że trzepie całą karoserią, w środku jak się siedzi widać jak drga wewnętrzne lusterko.
2. Przy 2500-3000 obrotów podczas jazdy czuć że buda zaczyna bardziej wibrować widać że trzęsą się wkłady lusterek zewnętrznych jak i lusterko wewnętrzne. Po przekroczeniu 3000 wszystko ustaje.
Im wyższy bieg tym wibracje są większe. najbardziej odczuwalne są na 4,5,6 biegu przy tej samej ilości obrotów 2500-3000

Podczas diagnostyki wyszło że padnięte są pompowtryski ale po zrobieniu korekty programu było o wiele lepiej i mniej odczuwalne wibracje, jednak pompowtryski są do wymiany.

Auto uderzyło w coś spodem więc sprawdziłem wał ale tam jest wszystko okej. Miało również wymienioną plecionkę wydechu.


Auto ma wykonane następujące zmiany:
- Turbo od AVF
- Zaślepiony EGR
- FMIC
- Dolot z kwasówki
- MapSenssor AVX

Czy ktoś wie w czym może tkwić problem??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...