Mordeliuss Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witajcie, Od pewnego czasu mam problem otóż z a4 b5 1.9 TDI ATJ Quattro (silnik na pompowtryskiwaczach) 1. Na wolnych obrotach widać wyraźnie że trzepie całą karoserią, w środku jak się siedzi widać jak drga wewnętrzne lusterko.2. Przy 2500-3000 obrotów podczas jazdy czuć że buda zaczyna bardziej wibrować widać że trzęsą się wkłady lusterek zewnętrznych jak i lusterko wewnętrzne. Po przekroczeniu 3000 wszystko ustaje.Im wyższy bieg tym wibracje są większe. najbardziej odczuwalne są na 4,5,6 biegu przy tej samej ilości obrotów 2500-3000 Podczas diagnostyki wyszło że padnięte są pompowtryski ale po zrobieniu korekty programu było o wiele lepiej i mniej odczuwalne wibracje, jednak pompowtryski są do wymiany. Auto uderzyło w coś spodem więc sprawdziłem wał ale tam jest wszystko okej. Miało również wymienioną plecionkę wydechu.Auto ma wykonane następujące zmiany:- Turbo od AVF- Zaślepiony EGR- FMIC- Dolot z kwasówki- MapSenssor AVX Czy ktoś wie w czym może tkwić problem??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się