Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T AVJ Brak 18 KM! proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A4 B6 AVJ 150KM

Od tego roku auto jest po programie na 165KM , na hamowni wyszło 132KM! czyli 18KM gdzieś uciekło.

Ze 132 udało się zrobić 165

Kata brak, druga sonda wyłączona programowo.

Na chwilę obecną problem jest z obrotami na biegu jałowym tzn. skaczą a czasem auto zgaśnie.

Wydaje mi się że to nie jest kwestia szczelności ponieważ problem nie występuje za każdym razem po odpaleniu.

wrzucam filmik jak to wygląda i proszę o porady. Błędów brak.

filmik https://www.youtube.com/watch?v=ZlYnsYm195c&feature=youtu.be

Logi dynamiczne

Grupy: 002, 003, 115 http://vaglog.pl/log_261944.html

Grupy: 002, 033 http://vaglog.pl/log_261945.html

Grupy: 115, 118 http://vaglog.pl/log_261946.html

Grupy: 003, 020 http://vaglog.pl/log_261947.html

Grupy: 011 http://vaglog.pl/log_261948.html

Edytowane przez tomgt
Opublikowano

Sprawdz czy nie zasysa korka oleju, może być zaworek odmy walnięty

Opublikowano

Sprawdz szczelność bo gdzieś pewnie dziure masz w dolocie.

Opublikowano

odma czysta na 100%, miesiąc temu dałem nowy zaworek odpowietrzający + trójnik i kolanko odmy reszta wyczyszczona. poszukam tej nieszczelności może faktycznie łapie gdzieś lewe powietrze

Opublikowano

odłącz przepływomierz i zobacz czy skaczą obroty

Opublikowano

nieszczelność chyba odpada, teraz odpaliłem auto i wszystko ok. kwestia elektroniki albo przepływomierza

Opublikowano

Bardzo cofa ci zapłon a zdrugiej strony sonda pokazuje na bogato.Sprawdź korekcje sondy na 032 kanale. Według mnie masz nieszczelność przed turbo albo przepływka pada.

Opublikowano

kanał 032 to rozumiem logi statyczne tak?

przepływke potraktowałem dziś Liqui moly 4066. pojeżdżę i zobaczę

ale może ktoś mi jeszcze powie jak jak może być przyczyna tych brakujących 18KM

Opublikowano

Tak statyczny.Tylko nie kasuj przed tym błędów i najlepiej jak będzie po jeździe na benzynie tak przynajmniej 30 km w cyklu mieszanym.Przepływki w benzynie się nie czyści , inna zasad działania jak w deslu.

Opublikowano (edytowane)

Świece kiedy wymienione były? Filtr powietrza, paliwa? dolot szczelny? Możliwości jest multum, trzeba wykluczać po kolei co się da... Mierzona moc na lpg czy Pb?

Edytowane przez audicoman
Opublikowano

Moc mierzona na PB.

Świece miesiąc temu NGK pfr6q, + jedna cewka. Filtry wymienione, na gazie jest identycznie.

Dolot tzn od turbo poprzez intercooler do kolektora dolotowego tak? np tak ?LINK

Opublikowano

W taki sam sposób jak na stronie którą podałeś i o dmucha się kompresorem tak do 1.5 bara.

Opublikowano

zrobiłem dziś logi statyczne kanału 032, nic mi to nie mówi :)

STATYCZNE:
Grupa 032: http://vaglog.pl/log_262237.html
szczelność sprawdzę po weekendzie

Opublikowano

Przed logami kasowałeś błędy? korekty w 32 wskazują na ubogą mieszanke, powinien być błąd od tego, jest? w tym aucie jest program w koncu czy nie bo program wygląda na serie.

Opublikowano (edytowane)

błędów nie kasowałem i nie ma, przed programem na hamowni wyszło 132, obecnie program jest zrobiony na 165KM. ale mam nadzieję że jak znajdzie się przyczyna tych brakujący koni to moc końcowa też wzrośnie

Edytowane przez tomgt
Opublikowano

Generalnie obym się mylił :) Twoim problemem jest tuner, jesli nie ma serii to trzeba naprawić auto i dopiero robić program a nie odwrotnie ( w sumie nie widać nawet żeby tam jakiś program był bo zadane doładowanie wygląda na serie). To że nie ma błędu a powinien być pewnie jest przez to że usunięcie drugiej sondy polegało na wykasowaniu tablicy wszystkich błędów i dlatego nic nie wyrzuca :( ale to tylko moje przypuszczenia.

Zrób tak, skasuj najpierw błędy nawet jak nic nie ma i potem zrób logi dynamiczne na benzynie, kanały 002+033, 115+118, 020+003.

Opublikowano

Lukasz13 logi mam w pierwszym poście, rzuć okiem jak możesz.

Opublikowano

Nie mogę otworzyć linka z lotami 32 kanału, możesz podać wartości z pierwszej i drugiej kolumny? Jeśli logi z pierwszego posta sa po programie, to coś jest z nim nie tak. W serii przy mocy 150k turbo powinno dmuchać do 0,6 bara przez prawie cały zakres do odcinki, a u Ciebie spada do 0,4 i przeplywka powinna wskazywać ok 120g/s przy 5000obr a wskazuje mniej.

Opublikowano (edytowane)

poprawione logi 032 http://vaglog.pl/log_262237.html

chyba masz rację, usunięcie drugiej sondy polegało na wykasowaniu tablicy wszystkich błędów

tzn. że tuner wyłączył źle sondę? można to zrobić inaczej?

Edytowane przez tomgt
Opublikowano

Pierwsza kolumna pokazuję Ci mieszankę na jałowym i masz dobrą, a druga pod obciążeniem i masz maksymalnie na ubogo. Z tego co wiem można w ecu wyłączyć samą sondę bez tablicy. Ja bym na twoim powrócił do fabryki doprowadził motor do ładu. Jeśli jakieś podzespoły są popsute to żaden program Ci nie pomoze, bo tuner będzie opierał się na niewłaściwe działających częściach tworząc program, błędne koło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...