tomgt Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) A4 B6 AVJ 150KM Od tego roku auto jest po programie na 165KM , na hamowni wyszło 132KM! czyli 18KM gdzieś uciekło. Ze 132 udało się zrobić 165 Kata brak, druga sonda wyłączona programowo. Na chwilę obecną problem jest z obrotami na biegu jałowym tzn. skaczą a czasem auto zgaśnie. Wydaje mi się że to nie jest kwestia szczelności ponieważ problem nie występuje za każdym razem po odpaleniu. wrzucam filmik jak to wygląda i proszę o porady. Błędów brak. filmik https://www.youtube.com/watch?v=ZlYnsYm195c&feature=youtu.be Logi dynamiczne Grupy: 002, 003, 115 http://vaglog.pl/log_261944.html Grupy: 002, 033 http://vaglog.pl/log_261945.html Grupy: 115, 118 http://vaglog.pl/log_261946.html Grupy: 003, 020 http://vaglog.pl/log_261947.html Grupy: 011 http://vaglog.pl/log_261948.html Edytowane 10 Maja 2016 przez tomgt
Mateuszek1001 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Sprawdz czy nie zasysa korka oleju, może być zaworek odmy walnięty
Łukasz13 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Sprawdz szczelność bo gdzieś pewnie dziure masz w dolocie.
tomgt Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 odma czysta na 100%, miesiąc temu dałem nowy zaworek odpowietrzający + trójnik i kolanko odmy reszta wyczyszczona. poszukam tej nieszczelności może faktycznie łapie gdzieś lewe powietrze
krzysiekml Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 odłącz przepływomierz i zobacz czy skaczą obroty
tomgt Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 nieszczelność chyba odpada, teraz odpaliłem auto i wszystko ok. kwestia elektroniki albo przepływomierza
Tileer Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Bardzo cofa ci zapłon a zdrugiej strony sonda pokazuje na bogato.Sprawdź korekcje sondy na 032 kanale. Według mnie masz nieszczelność przed turbo albo przepływka pada.
tomgt Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 kanał 032 to rozumiem logi statyczne tak? przepływke potraktowałem dziś Liqui moly 4066. pojeżdżę i zobaczę ale może ktoś mi jeszcze powie jak jak może być przyczyna tych brakujących 18KM
Tileer Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Tak statyczny.Tylko nie kasuj przed tym błędów i najlepiej jak będzie po jeździe na benzynie tak przynajmniej 30 km w cyklu mieszanym.Przepływki w benzynie się nie czyści , inna zasad działania jak w deslu.
audicoman Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Świece kiedy wymienione były? Filtr powietrza, paliwa? dolot szczelny? Możliwości jest multum, trzeba wykluczać po kolei co się da... Mierzona moc na lpg czy Pb? Edytowane 11 Maja 2016 przez audicoman
tomgt Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Moc mierzona na PB. Świece miesiąc temu NGK pfr6q, + jedna cewka. Filtry wymienione, na gazie jest identycznie. Dolot tzn od turbo poprzez intercooler do kolektora dolotowego tak? np tak ?LINK
Tileer Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 W taki sam sposób jak na stronie którą podałeś i o dmucha się kompresorem tak do 1.5 bara.
tomgt Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 zrobiłem dziś logi statyczne kanału 032, nic mi to nie mówi STATYCZNE:Grupa 032: http://vaglog.pl/log_262237.htmlszczelność sprawdzę po weekendzie
Łukasz13 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Przed logami kasowałeś błędy? korekty w 32 wskazują na ubogą mieszanke, powinien być błąd od tego, jest? w tym aucie jest program w koncu czy nie bo program wygląda na serie.
tomgt Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) błędów nie kasowałem i nie ma, przed programem na hamowni wyszło 132, obecnie program jest zrobiony na 165KM. ale mam nadzieję że jak znajdzie się przyczyna tych brakujący koni to moc końcowa też wzrośnie Edytowane 12 Maja 2016 przez tomgt
Łukasz13 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Generalnie obym się mylił Twoim problemem jest tuner, jesli nie ma serii to trzeba naprawić auto i dopiero robić program a nie odwrotnie ( w sumie nie widać nawet żeby tam jakiś program był bo zadane doładowanie wygląda na serie). To że nie ma błędu a powinien być pewnie jest przez to że usunięcie drugiej sondy polegało na wykasowaniu tablicy wszystkich błędów i dlatego nic nie wyrzuca ale to tylko moje przypuszczenia. Zrób tak, skasuj najpierw błędy nawet jak nic nie ma i potem zrób logi dynamiczne na benzynie, kanały 002+033, 115+118, 020+003.
tomgt Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Lukasz13 logi mam w pierwszym poście, rzuć okiem jak możesz.
Tileer Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Nie mogę otworzyć linka z lotami 32 kanału, możesz podać wartości z pierwszej i drugiej kolumny? Jeśli logi z pierwszego posta sa po programie, to coś jest z nim nie tak. W serii przy mocy 150k turbo powinno dmuchać do 0,6 bara przez prawie cały zakres do odcinki, a u Ciebie spada do 0,4 i przeplywka powinna wskazywać ok 120g/s przy 5000obr a wskazuje mniej.
tomgt Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) poprawione logi 032 http://vaglog.pl/log_262237.html chyba masz rację, usunięcie drugiej sondy polegało na wykasowaniu tablicy wszystkich błędów tzn. że tuner wyłączył źle sondę? można to zrobić inaczej? Edytowane 13 Maja 2016 przez tomgt
Tileer Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Pierwsza kolumna pokazuję Ci mieszankę na jałowym i masz dobrą, a druga pod obciążeniem i masz maksymalnie na ubogo. Z tego co wiem można w ecu wyłączyć samą sondę bez tablicy. Ja bym na twoim powrócił do fabryki doprowadził motor do ładu. Jeśli jakieś podzespoły są popsute to żaden program Ci nie pomoze, bo tuner będzie opierał się na niewłaściwe działających częściach tworząc program, błędne koło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się