infrared Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Panowie, Audi A4 B5 1.8 125KM 95r. automat przywieziona z niemiec. Skrzynia automatyczna po naprawie, była zalana. Wymieniono przewody, sterownik skrzyni i przewody. Wszystko było ok, do momentu w którym przestało. Przy zepsutym sterowniku przed naprawą skrzynia jeździła w trybie awaryjnym (tylko 3 bieg). Wstawiłem inny sterownik o tych samych numerach, używany (nowy 700zł, używany 100zł ;/ ), skrzynia chodziła normalnie. Nagle przestała zmieniać biegi. Na D jedzie tylko na 3 biegu, nie wskakuje w żadnych okolicznościach 4 bieg, natomiast można zmieniać biegi manualnie między 1-3 (co nie było możliwe w trybie awaryjnym). Oleju jest ponoć tyle ile trzeba. Ktoś się z tym wcześniej spotkał?
Hezen Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Podepnij vaga, ecu na pewno zapisał jakiś błąd bo bez powodu nie wszedł w awaryjny. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Maja 2016 przez Hezen
infrared Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Podepnij vaga, ecu na pewno zapisał jakiś błąd bo bez powodu nie wszedł w awaryjny. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka VAG pokazuje błąd sterownika, który po usunięciu pojawia praktycznie od razu spowrotem. Nie pamiętam dokładnej treści błędu. Jadę do speca od automatów, o ile we Wrocławiu znajdę kogoś dobrego i nie strasznie drogiego, ale chce mieć jakiś pogląd czy mówimy tylko o problemach ze sterownikiem czy są one wywołane być może jakimś uszkodzeniem mechanicznym.
Hezen Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Podepnij jeszcze raz, podaj kod błędu. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
infrared Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 Podepnij jeszcze raz, podaj kod błędu. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatal Kod błedu 00297 - Prędkość obrotowa skrzyni - Brak sygnału - Stały
Hezen Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Skrzynia ma dwa czujniki obrotów - wejsciowe i wyjściowe. Są one po bokach skrzyni, który dokłanie to nie wiem, manuala od tej skrzyni mam na kompie i jak bede miał czas to sprawdze w którym leży problem. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
infrared Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Skrzynia ma dwa czujniki obrotów - wejsciowe i wyjściowe. Są one po bokach skrzyni, który dokłanie to nie wiem, manuala od tej skrzyni mam na kompie i jak bede miał czas to sprawdze w którym leży problem. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Jest szansa zeby cos sprawdzic? Chciałbym dzisiaj podjechac do serwisu i wiedzieć o co chodzi
Hezen Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Już na vagu sprawdziłeś. Teraz należy wymienić czujnik. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
leszek149 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Ja miałem takie objawy wymieniłem czujnik obrotów skrzyni był spuchnięty ale potem trzeba skasować błąd. Czujnik ok 30zł . Poniważ dopiero dziś jestem na forum pewno już naprawiłeś podziel się wiadomością co było. Pozdrawiam wszystkich leszek149 Aktualnie mam problem ze skrzynią.. Dzisiaj po burzy przejechałem po dużej wodzie i skrzynia ma oznaki ślizgania sprzęgła czy ktoś miał taki przypadek i czy to samo wuschnie czy tarcza się uszkodziła. Proszę o oceny. Po burzy kałuża była przypadkiem okazało się że przetarła się rurka metalowa o listwę metalową pod skrzynią i wyciekł olej. Ale była laweta i warsztat samochodowy. i temat się zakończył. Pozdrawiam Edytowane 1 Czerwca 2016 przez leszek149
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się