Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 95 spreżarka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.czy w naszych autach z lat 95-96 sprężarka po włączeniu klimatyzacji powinna pracować cały czas?czy powinna się załączyć i po paru sekundach wyłączyć i tak cały czas na zmianę?wentylator to wiem że powinien cały czas chodzić.szukam i są różne opinie.Ogólnie klimatyzacja cały czas chłodzi, tylko ta sprężarka co kilka sek się rozłącza i załącza.

Edytowane przez gawel1999
Opublikowano (edytowane)

ja mam to samo auto z roku 1999 klima słabo chłodzi i też szukam na ten temat informacji. dziś przy 11 C klima się nie wyłącza i chłodzi tez słabo. ja u siebie obstawiam zapchaną dysze rozprężną co podczas ciepłych dni (wtedy gaz ma większe ciśnienie) powoduje słaby przepływ przez nią i czujnik ciśnienia klimatyzacji cały czas rozłącza sprężarkę kiedy ciśnienie się obniży włącza i tak w kółko. ale to tylko moja teoria i tez szukam informacji. niech się wypowiedzą ci co maja sprawna klimatyzację jak powinno być naprawdę.

Edytowane przez megaviruz
Opublikowano

ja mam to samo auto z roku 1999 klima słabo chłodzi i też szukam na ten temat informacji. dziś przy 11 C klima się nie wyłącza i chłodzi tez słabo. ja u siebie obstawiam zapchaną dysze rozprężną co podczas ciepłych dni (wtedy gaz ma większe ciśnienie) powoduje słaby przepływ przez nią i czujnik ciśnienia klimatyzacji cały czas rozłącza sprężarkę kiedy ciśnienie się obniży włącza i tak w kółko. ale to tylko moja teoria i tez szukam informacji. niech się wypowiedzą ci co maja sprawna klimatyzację jak powinno być naprawdę.

może kiedyś ktoś odpowie :) chyba, że sam dojdę to napisze :)

Opublikowano

Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki.

Opublikowano

Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki.

super,dziękuję za odpowiedz :)

Opublikowano (edytowane)

Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki.

Są różne rodzaje sprężarek w autach z tego co czytałem i jest taka z zaworem wewnątrz która kręci się cały czas nie ma sprzęgła magnetycznego ale zawór w sobie tak jak piszesz i taka jak w audi a4 gdzie spręża cały czas gaz który przepływa przez zawór rozprężny i tyle posiada tylko zawór w osuszaczu który steruje ciśnieniem gazu jak jest za duże np zapchany zawór to wyłącza sprężarkę. Niech mnie ktoś poprawi jak źle rozumuję.

Edytowane przez megaviruz
Opublikowano

W B5 zawsze pracowała sprężarka Zexel lub później Denso ze sprzęgłem elektromagnetycznym i wewnętrznym zaworem regulującym wydatek sprężarki. Sprężarki Denso ze stałym sprzęgłem montowano w B6/B7 i w kilku innych autach grupy VAG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...