michal656513 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Witam, problem związany jest ze sprzegłem, otóż po wszelkich modach przy silniku(awx, 216, fmic, soft, itp.) seryjny dwumas nie wytrzymał, założylem sztywne koło b4 i zestaw sprzegla sachs tarcze obito kevlarem, do docisku dołożyłem drugie słoneczko odpowiednio przycięte, zamach stoczony o 2,5 mm i po złożeniu pojawił się problem, nie moge wbic 1 i wstecznego biegu, reszta biegów wchodzi, jesli na zgaszonym silniku wbije 1 i na sprzegle odpale czuc tak jakby delikatnie zaczynało od razu brac i na desce zapala mi się kontrolka hamulców. sprzęgło trzyma moment bardzo dobrze podczas jazdy, nic nie popuszcza. co może być winą?? puchnący waż od wysprzeglika? dodam że pedał chodzi ciężej niż przedtem ale bez przesady nie jest tak zle Edytowane 14 Maja 2016 przez michal656513
misiek95 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Zle zrobiony komplet sprzęgła jak dla mnie, nie wysprzegla do końca
michal656513 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 ale jak rozumieć zle zrobiony ? zbyt ciasno ? rozwiń myśl
Buchcio080 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Zbyt mocno ztoczone koło zamachowe i tu problem jest. Odpowietrzone dobrze sprzęgło? Płyn nowy? Sprawdź czy przy nie wcisniętym do konca sprzęgle da się wbić bieg. Czyli wciśnij w połowie i sprawdź
michal656513 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Nie da się w połowie wbić biegu, koło zamachowe stoczone 0,5 mm docisk 1mm ze strony przylegania do tarczy i 1 milimetr te "żelazka" czuli łacznie grubość drugiego słoneczka. a istnieje jakas regulacja ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się