Łuki28.08 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Witam. Mam prośbę do osób ogarniających temat logów - czy mógłby mi ktoś rozszyfrować : Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_262748.html Grupa 031, 002: http://vaglog.pl/log_262749.html Grupa 115, 114: http://vaglog.pl/log_262750.html Grupa 033, 002: http://vaglog.pl/log_262751.html Grupa 003, 020: http://vaglog.pl/log_262747.html Grupa 002, 018: http://vaglog.pl/log_262746.html Przed robieniem pomiarów miałem tylko taki błąd : 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Edytowane 16 Maja 2016 przez ?uki28.08
Łukasz13 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Generalnie nie jest źle, troche brakuje przepływu na przepływce ale nie dużo ok 5 g reszta w zasadzie ok.
Łuki28.08 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Generalnie nie jest źle, troche brakuje przepływu na przepływce ale nie dużo ok 5 g reszta w zasadzie ok. co można zrobić żeby to poprawić??
Galetto Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Korekta dosyć mocno na ubogo. Log robiony na PB?
Łuki28.08 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Korekta dosyć mocno na ubogo. Log robiony na PB? tak na 98 PB. Jakieś rady na to?? Muszę jeszcze zrobić test szczelności.
Tileer Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Musisz zrobić test szczelności jak pisałeś i jak będzie ok to zloguj 115 i 118 kanał żeby sprawdzić n75 ,bo coś turbo późno wstaje i jak dla mnie nieregularnie ładuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się