Dajmon Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Musisz odblokować film. Jest on prywatny i my nie możemy go otworzyć. Musisz go upublicznić
k232 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Jak kręci i nie odpala to pewnie immobiliser lub czujnik położenia wału.
Dajmon Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Z czujnikiem położenia wału się zgodzę, bo sam pod biedronką kiedyś się wstydziłem Z immo nie wiem bo jeszcze tego nie przerabiałem (miejmy nadzieję, że nie będę musiał i kolega też nie) Zawartość dodana 0 minutes later Z czujnika położenia wału miałby błąd w silniku Zawartość dodana 0 minutes later pod Vag'iem
k232 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 No tak, bo jak nie odpala to błąd powinno pokazać, bo przy czujnikach wału jest tak, że dopiero jak auto nie odpali to wywala błąd. Ale to w ogóle nie odpala, czy odpali i gaśnie?
leszczu0912 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 juz odblokowałem zobaczcie dziś po rannym odpaleniu na plaka wyskoczyło mi tyle błędów . NIE WIEM CO JEST! pomóżcie!
Dajmon Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 o kurcze..... tyle rzeczy na jeden raz ? Nie odpowiem Ci co dokładnie masz zrobić. Ja bym skasował wszystkie błędy ale po ich wcześniejszemu zapisaniu! Spróbował bym ponownie uruchomić maszynę. Uruchomić na zimno jak jest wystudzona lub na ciepło jak jest po przelocie. Ponownie podłączył lapka i sprawdził. Przeglądnąłem błędy i wychodzi że pada wszystko. Winowajcą może być przekaźnik lub jego zasilanie. Tutaj masz linka do poczytana: jak zrobisz to to wtedy cała reszta może zadziała
leszczu0912 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) skasowałem te błędy pojeżdziłem troche odpaliłem i nic.. zero błedów moze to byc po tym rannym odpaleniu?? Edytowane 9 Lutego 2017 przez leszczu0912
Dajmon Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 cyt.: " Przekaznik pompy paliwa to bardzo wazna rzecz w aucie.On steruje napieciem od wtrysków ,cewek,przeplywki.Wez ten przekaznik przeczysc mu styki"
leszczu0912 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 gdzie go znjade ? Na podszybiu? Czy pod kierownica? Zawartość dodana 44 minutes later Panowie gdzie go znajdę? Zawartość dodana 40 minutes later Panowie a po odłączeniu akumulatora mogą te wszystkie błędy wyskoczyć?
Dajmon Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Wg mnie te błędy wyskakują z powodu braku paliwa w silniku. Wtryskiwacze nie leją paliwa bo go nie mają. Jak mieszanka paliwa jest nie taka jak powinna, to silnik nie odpala. Nie odpala bo i sonda widzi że jest zły skład. Za dużo powiedzmy powietrza, a za mało paliwa. Sonda jest odczytywana prze ECU silnika, a ten ustawia zapłon, czyli iskre przez cewki na świece. Koło sie zamyka. Trzeba zaczać od czegoś. Nie wiem gdzie jest ten przekaźnik. Poczytaj. Może ktoś opisywał. Może znajdzieś jakieś tot story.
leszczu0912 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Ok bede szukał i dam znac , jak naprawie
Deyv92 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 W podszybiu tego przekażnika nie ma.Dziś tam zaglądałemMusi być pod kierownicą.Mam ten sam problem z odpalaniem na zimnym
Deyv92 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Rono odpalił od kopa. ały dzień kilka rozruchów igła.Po południu zonk. Zamontowałem manomentr na listwę paliwową jak nie będzie odpalał dędę obserwował cisniene jakie jakie daje pompa.Jak chodzi normalnie pompa daje ok 4br.Mierzyłem ciśnienie dzisiaj na cylindrach 11br na 4 cylindrach.Coraz bardziej skłaniam się na wariacje imobilajzera
leszczu0912 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 mój w ogóle wczoraj nie odpalił, dzwonię do mechanik i oddaję bo nie mam już siły
Deyv92 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Mi dziś nie odpalił na bp .Ciśnienie nalistwie paliwa przy rozruchu pokazuje ok 3 bar bo zamontowałem tam manometr.Załączyłem awaryjne odpalanie na gazie i auto odpala czyli ewidentnie jest problem z benzyną albo za małe ciśnienie daje pompa i nie otwira wtryskiwaczy albo brak zasilania na wtryskach co by wskazywało na przekażnik.Jutro szukam przekażnika pod kierownicąMoże ktoś zwas zna numer przekażnika i jakie ciśnienie powinna dawać pompa niech podpowie
leszczu0912 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 bylem u mechanika to mowil ze ciśnienie w audi to 3-4 bary
Deyv92 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Dzięki za info Elektryk sugeruje mi winę sterownika od gazu. Zawartość dodana 30 minutes later Dzięki za info Elektryk sugeruje mi winę sterownika od gazu.WYypiąłem kostkę od wtryskiwacza podpoiołem próbówkę ipo przekręceniu zapłonu i próbie rozruchu zasilanie się nie pojawiło i auto nie odpala.Odłączyłem zasilanie na sterownik ode gazu odpinając bezpiecznik.Po około 5 minutach wpiołem bezpiecznik i o dziwo auto odpaliło.. Jezdziłem wtrasę gasiłem kilkakrotnie i za każdym razem odpalało/Zobaczę jutro po nocnym postoju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się