Scholler 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam serdecznie. Mam problem którego nikt nie potrafi rozwiazac , z reguły mechanicy koncza diagnoza ten typ tak ma. Otoz mam audi a4 z 2002 roku z silnikiem 1.9 TDI 131 KM. wsyzstko jest pieknie oprocz jednego detalu podczas dluzszej jazdy przy wiekszych predkosciach ok 200 km-h i wiecej - ocyzwiscie w niemczech silnik sie rosi , tzn na obudowie silnika pojawia sie olej. ewidentniev to widac , natomiast nigdzie nie ma wycieku. czy ktos wie moze co to moze byc ? z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 podczas dluzszej jazdy Mozesz podac jakis zakres czasowy? 2h, 4h etc. Masz jakieś fotki, gdzie pojawia się ta olejowa rosa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 na obudowie silnika pojawia sie olej. ewidentniev to widac , natomiast nigdzie nie ma wycieku. czy ktos wie moze co to moze byc ? z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "obudowy silnika" ale skąd mamy wiedzieć co to może być i skąd skoro nie dałeś żadnych fotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Może z zaworu EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Może z zaworu EGR? raczej trafnie... ale zdjęcia by się przydały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scholler 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zdjęcia mogę dorzucić , nie ma problemu ale nic na nich widać nie bedzie. ogólnie wilgotna jest otulina , wyciszenie komory silnika pod maska a takze plastikowa obudowa silnika z gory. nie ma jednego miejsca , jest to równomiernie rozlożone. delikatna wilgoś , ewidentnie olej. Odnosnie czasu to wystarczy jechac ostrzej tak jak napisalem , ok pol godziny w zakresie 180-220 km/h. trudno mi ocenic dokladnie , natomiast jesli nie przekraczam 190 nie ma takich objawów. jednak gdy przycisne pojawia sie niemalze natychmiast. co ciekawe sa to tak sladowe ilosci iz praktycznie nie widac roznicy na bagnecie rano Nie ma zadnych objawów, silnik ma pelna moc , pracuje rowno , jedynie ta rosa olejowa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 może po prosty korek od oleju jest nieszczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 albo go tam nie ma (raz koleś ode mnie z pracy dolewając olej zapomniał zakręcić korka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 trzeba się przyjrzeć wężykowi odmy wychodzącemu z zaworu regulacji ciśnienia skrzyni korbowej czyli temu czarnemu dyskowi na pokrywie zaworów bo skoro jest to mgiełka oleju to najprawdopodobniej właśnie tam gdzieś będzie nieszczelność wężyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dokładnie,sprawdź odmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 korek odma albo egr ale te samochody nie są przeznaczone do jazdy z takimi predkościami na dłuższą mete wiec poporstu wytrza sie taka temperatura i takie ciścnienie i będzie sie tak działo gdzie jest najmniej szczelny zacznij od korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zobacz czy wyciszenie maski silnika nie jest nasiąknięte olejem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zobacz czy wyciszenie maski silnika nie jest nasiąknięte olejem.... ..... albo nie jeździć z takimi prędkościami i problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 podczas dluzszej jazdy przy wiekszych predkosciach ok 200 km-h i wiecej tu się również zgadzam z poprzednikami - 1.9 TDI nie jest przystosowane do Le Mans 24 h z pedałem wciśniętym na fuul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 podczas dluzszej jazdy przy wiekszych predkosciach ok 200 km-h i wiecej tu się również zgadzam z poprzednikami - 1.9 TDI nie jest przystosowane do Le Mans 24 h z pedałem wciśniętym na fuul. Zobacz czy wyciszenie maski silnika nie jest nasiąknięte olejem.... ..... albo nie jeździć z takimi prędkościami i problem rozwiązany Czyli potwierdzacie diagnozy ASO Ja myślę że da się to wytłumaczyć i naprawić. Tylko trzeba zobaczyć foty, gdzie tak rosi. Kiedy foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 rosi sie tam gdzie zawsze przy korku i leci na obudowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się