truck.daw Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Witam Wszystkich Jakiś czas temu opisywałem swoje problemy z moją Audi związane z odpalaniem i jazdą na benzynie (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356760-gasnie-silnik-i-ciezko-pali-blad-16825) Otóż z poczucia bezsilności wstawiłem na czuja zawór zwrotny przy listwie zasilającej silnika. Ku mojemu zdziwieniu pomogło i na dotyk dało się wyczuć, że ciśnienie za zaworem zwrotnym jest ekstremalnie niskie. Tak czy siak to prowizorka i chciałem naprawić to porządnie. Stąd moje pytanie. Wymieniałem jakiś czas wkład pompy paliwowej bo buczała strasznie. Gdzie te Audi mają zaworek zwrotny? Czy w ogóle nie mają i sama pompa to trzyma jeśli tak to czy źle ją zamontowałem? Pamiętam, że były jakieś oringi gumowe,, które się zakładało na pompkę na dole mogłem je źle założyć czy coś. Ale mimo wszystko potrzebuję jakiejś informacji na co powinienem zwrócić uwagę jak to działa w tych silnikach. Może to też ma jakieś znaczenie choć wątpię, no ale. Jak wymieniałem wkład to nie mogłem starego przewodu z wkładu ściągnąć dlatego go usunąłem (ta rurka quasi przeźroczysta) i założyłem zwykły czarny wąż. Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny jak by co to auto to sedan z 2003
kawowy19 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 kiedyś miałem podobnie. Co prawda nie audi a golf. Po wymianie nowego wkładu ciężko palił po dłuzszym postoju. Po włożeniu drugiego wkładu ustąpiło. Także być może sam wkład jest kiepski i puszcza. Po drodze żadnego zaworu zwrotnego nie ma, bynajmniej nic nie widziałem u sibie ani w Etce.
stachu86 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Zawór regulacji ciśnienia paliwa jest w filtrze paliwa. Niestety porządne zamienniki lubią nietrzymac zadanego cisnienia. Byl tu przypadek na forum. Dopiero po wstawieniu filtra z ASO ciśnienie było 4bar.
jacyk12345 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Kolego miałem podobny problem po wymianie wkłądu pompy - cofało sie paliwo ale u mnie problemem było to że niewłąsćiwie włożyłem wkłąd w obudowę a mianowocicie w obudowie jest mały krócioec który musi wejśc dokładnie w otwór w pompie. Wymontowałem cały zestaw rozebrałęm złożylem we włąsciwy sposób i jak ręką odjął. Sprawdz czy złozyłęś prawidłowo.
truck.daw Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ehh miałem problem praktycznie nie do wykrycia Otóż był dziurawy przewód paliwowy wewnątrz baku paliwa. Po wymianie, jak ręką odjął Wniosek: najciemniej pod latarniąMimo wszystko dzięki za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się